۲-۳-۲-۳- صعودکنندگان ۴۲
۲-۳-۳- مقایسه ی شیوه ی زندگی تسلیم شوندگان با پناهجویان و صعود کنندگان ۴۲
۲-۳-۳-۱- مقایسه ی کلی ۴۲
۲-۳-۳-۲- شیوه ی پاسخدهی به تغییر ۴۶
۲-۳-۳-۳- دامنه ی ارتباطات ۴۶
۲-۳-۳-۴- زبان ارتباطی ۴۶
۲-۳-۳-۵- ظرفیت تحمل سختی ۴۷
۲-۳-۴- معضل ناملایمات ۴۸
۲-۳-۵- درخت موفقیت ۵۱
۲-۳-۶- پیشینه ی علمی AQ ۵۸
۲-۴- درماندگی آموخته شده و افسردگی ۵۸
۲-۵- افسردگی و AQ ۶۲
۲-۶- موفقیت ، سلامت و خوش بینی ۶۶
۲-۷- سرسختی و توانایی تاب آوری در برابر ناملایمات ۶۹
۲-۷-۱- تسلط یا انفعال ۷۰
۲-۷-۲- تسلط و سلامتی ۷۰
۲-۷-۳- موانع قطعی توانمندی ۷۱
۲-۸- چکیده نظریات در خصوص درماندگی آموخته شده و نظریه سرسختی ۷۲
عنوان صفحه
۲-۹- تحقیقات مرتبط با AQ ۷۴
۲-۹-۱- عملکرد پیشرفت و AQ ۷۴
۲-۹-۲- مشاغل و AQ ۷۶
۲-۱۰- تحقیقات مرتبط با افسردگی در ایران ۷۶
۲-۱۰-۱- شیوع افسردگی در جامعه ی ایرانی ۷۶
۲-۱۰-۲- افسردگی و جنسیت ۷۹
۲-۱۱- نتیجه گیری ۸۱
فصل سوم: روش تحقیق ۸۳
۳-۱- مقدمه ۸۴
۳-۲- طرح کلی پژوهش ۸۴
۳-۳- جامعه ی آماری ۸۵
۳-۴- نمونه و روش نمونه گیری ۸۶
۳-۵- ابزار پژوهش ۸۸
۳-۵-۱- فرم کوتاه پرسشنامه ی افسردگی بک ۸۸
۳-۵-۲-روایی و پایایی پرسشنامه ی افسردگی بک ۸۹
۳-۵-۳- نیمرخ AQ ۹۰
۳-۵-۴- پایایی ۹۱
۳-۵-۵- روایی ۹۳
۳-۵-۶- هنجارها ۹۵
۳-۶- شیوه ی اجرای پژوهش ۹۶
۳-۷- روش تجزیه و تحلیل داده ها ۹۷
عنوان صفحه
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها ۹۸
۴-۱- مقدمه ۹۹
۴-۲- ویژگی های جمعیت شناختی ۹۹
۴-۳- بررسی فرضیه ها ۱۰۱
۴-۳-۱- فرضیه ی اول ۱۰۱
۴-۳-۲- فرضیه ی دوم ۱۰۴
۴-۳-۳- فرضیه ی سوم ۱۰۵
۴-۳-۴- فرضیه چهارم ۱۰۶
۴-۳-۵- فرضیه پنجم ۱۰۷
۴-۴- یافته های جنبی ۱۰۸
۴-۴-۱- مقایسه ی AQ رشته های مختلف ۱۰۸
۴-۴-۲- مقایسه ی میزان افسردگی رشته های مختلف با یکدیگر ۱۱۲
۴-۴-۳- مقایسه ی AQ دختران با پسران ۱۱۲
۴-۴-۴- مقایسه ی دختران با پسران در خرده مقیاس های AQ ۱۱۳
۴-۴-۵- مقایسه ی میزان افسردگی پسران با دختران ۱۱۵
۴-۴-۶- مقایسه ی AQ مجردین با متأهلین ۱۱۷
۴-۴-۷- مقایسه ی میزان افسردگی مجردین با متأهلین ۱۱۷
۴-۴-۸- مقایسه ی توزیع AQ گروه نمونه با هنجار جهانی ۱۲۰
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری ۱۲۲
۵-۱- مقدمه ۱۲۳
۵-۲- خلاصه تحقیق ۱۲۳
عنوان صفحه
۵-۳- نتایج و بحث ۱۲۵
۵-۳-۱- بحث و تبیین فرضیه ی اول پژوهش ۱۲۵ ۵-۳-۲- بحث و تبیین فرضیه ی دوم پژوهش ۱۲۸ ۵-۳-۳- بحث و تبیین فرضیه ی سوم پژوهش ۱۳۰ ۵-۳-۴- بحث و تبیین فرضیه ی چهارم پژوهش ۱۳۱
۵-۳-۵- بحث و تبیین فرضیه ی پنجم پژوهش ۱۳۳
۵-۳-۶- تبیین و بررسی یافته های جنبی ۱۳۵
۵-۳-۶-۱- تفسیر میانگین AQ گروه نمونه بر اساس هنجار ۱۳۵
۵-۳-۶-۲- مقایسه ی AQ و خرده مقیاس های آن با توجه به جنسیت، تاهل، رشته ۱۳۹
۵-۳-۶-۳- شیوع افسردگی در گروه نمونه ۱۴۱
۵-۴- محدودیت ها ی پژوهش ۱۴۳
۵-۵- پیشنهادات پژوهش ۱۴۳
منابع و مآخذ ۱۴۶
فهرست منابع فارسی ۱۴۶ فهرست منابع خارجی ۱۵۰
چکیده به زبان انگلیسی ۱۵۰
فهرست جداول
عنوان صفحه
جدول (۱-۳) جمعیت آماری به تفکیک رشته و جنسیت ۸۶
جدول (۲-۳) پایایی نیمرخ AQ ۹۱
جدول (۳-۳) پایایی نیمرخ AQ در این تحقیق ۹۲
جدول (۴-۳) همبستگی درونی نیمرخ AQ در نسخه ی اصلی ۹۳
جدول (۵-۳) همبستگی درونی نیمرخ AQ در پژوهش حاضر ۹۴
جدول (۶-۳) نمرات آماری مقیاس AQ در خرده مقیاس ها به تفکیک ۹۵
جدول (۱-۴) فراوانی جمعیت نمونه بر اساس جنسیت، رشته ی تحصیلی و وضعیت قبولی ۱۰۰
جدول ( ۲-۴) مقایسه ی AQ قبولی ها با مردودی ها ۱۰۱
جدول (۳ -۴) مقایسه ی AQ قبولی ها با مردودی ها در پایین ترین طبقه ۱۳۳ AQ < ۱۰۲
جدول ( ۴-۴) مقایسه ی AQ قبولی ها با مردودی ها در بالاترین طبقه ۱۷۷ AQ > ۱۰۳
جدول( ۵-۴) مقایسه ی میانگین افسردگی مردودی ها با قبولی های کنکور سراسری ۱۰۴
جدول ( ۶-۴) مقایسه ی AQو خرده مقیاس های آن با نمره ی افسردگی آزمون بک ۱۰۵
جدول (۷-۴) مقایسه ی AQو خرده مقیاس های آن با رتبه ی کشوری ۱۰۶
جدول (۸-۴) رابطه ی بین نمرات حاصل از افسردگی بک و رتبه ی کشوری ۱۰۷
جدول (۹-۴) مقایسه ی میانگین AQ در رشته های مختلف ۱۰۸
عنوان صفحه
جدول (۱۰-۴) مقایسه ی میانگین و انحراف معیار خرده مقیاس های AQ رشته های مختلف ۱۰۹
جدول (۱۱-۴) تحلیل واریانس برای مقایسه ی میانگین خرده مقیاس ها در رشته های مختلف ۱۱۰
برای دانلود متن کامل این پایان نامه به سایت pipaf.ir مراجعه نمایید. |
جدول (۱۲-۴) مقایسه ی تفاوت میزان افسردگی در رشته های مختلف ۱۱۲
جدول (۱۳-۴) مقایسه ی میانگین AQ در دختران و پسران ۱۱۲
جدول (۱۴-۴) مقایسه ی میانگین خرده مقیاس های AQ در دختران و پسران ۱۱۳
جدول (۱۵-۴) مقایسه ی میزان افسردگی دختران و پسران ۱۱۵
جدول (۱۶-۴) همبستگی بین زن و مرد در نیمرخ AQ ( هنجار جهانی) ۱۱۶
جدول (۱۷-۴) مقایسه ی میانگین AQ مجردین و متاهلین ۱۱۷
جدول (۱۸-۴) مقایسه ی میزان افسردگی مجردین و متأهلین ۱۱۷
جدول (۱۹-۴) شیوع افسردگی در کل جمعیت نمونه ۱۱۸
جدول (۲۰-۴) رتبه ی درصدی CORE و AQ در مقیاس جهانی ۱۱۹
جدول (۲۱-۴) هنجار جهانی نیمرخ AQ و خرده مقیاس های CORE ۱۲۱
فهرست نمودارها
عنوان صفحه
نمودار (۱-۴) مقایسه ی میانگین گروه نمونه در مقیاس های AQ و CORE با هنجار جهانی ۱۱۱
نمودار (۲-۴) مقایسه ی انحراف معیار گروه نمونه مقیاس های AQ وCORE با هنجار جهانی ۱۱۱
نمودار (۳-۴) مقایسه ی میانگین AQ و CORE پسران با هنجار ۱۱۴
نمودار (۴-۴) مقایسه ی میانگین AQ و CORE دختران با هنجار ۱۱۴
- ۹۹/۰۹/۰۸