۲-۳-۲-۳- صعودکنندگان ۴۲
۲-۳-۳- مقایسه ی شیوه ی زندگی تسلیم شوندگان با پناهجویان و صعود کنندگان ۴۲
۲-۳-۳-۱- مقایسه ی کلی ۴۲
۲-۳-۳-۲- شیوه ی پاسخدهی به تغییر ۴۶
۲-۳-۳-۳- دامنه ی ارتباطات ۴۶
۲-۳-۳-۴- زبان ارتباطی ۴۶
۲-۳-۳-۵- ظرفیت تحمل سختی ۴۷
۲-۳-۴- معضل ناملایمات ۴۸
۲-۳-۵- درخت موفقیت ۵۱
۲-۳-۶- پیشینه ی علمی AQ ۵۸
۲-۴- درماندگی آموخته شده و افسردگی ۵۸
۲-۵- افسردگی و AQ ۶۲
۲-۶- موفقیت ، سلامت و خوش بینی ۶۶
۲-۷- سرسختی و توانایی تاب آوری در برابر ناملایمات ۶۹
۲-۷-۱- تسلط یا انفعال ۷۰
۲-۷-۲- تسلط و سلامتی ۷۰
۲-۷-۳- موانع قطعی توانمندی ۷۱
۲-۸- چکیده نظریات در خصوص درماندگی آموخته شده و نظریه سرسختی ۷۲
عنوان صفحه
۲-۹- تحقیقات مرتبط با AQ ۷۴
۲-۹-۱- عملکرد پیشرفت و AQ ۷۴
۲-۹-۲- مشاغل و AQ ۷۶
۲-۱۰- تحقیقات مرتبط با افسردگی در ایران ۷۶
۲-۱۰-۱- شیوع افسردگی در جامعه ی ایرانی ۷۶
۲-۱۰-۲- افسردگی و جنسیت ۷۹
۲-۱۱- نتیجه گیری ۸۱
فصل سوم: روش تحقیق ۸۳
۳-۱- مقدمه ۸۴
۳-۲- طرح کلی پژوهش ۸۴
۳-۳- جامعه ی آماری ۸۵
۳-۴- نمونه و روش نمونه گیری ۸۶
۳-۵- ابزار پژوهش ۸۸
۳-۵-۱- فرم کوتاه پرسشنامه ی افسردگی بک ۸۸
۳-۵-۲-روایی و پایایی پرسشنامه ی افسردگی بک ۸۹
۳-۵-۳- نیمرخ AQ ۹۰
۳-۵-۴- پایایی ۹۱
۳-۵-۵- روایی ۹۳
۳-۵-۶- هنجارها ۹۵
۳-۶- شیوه ی اجرای پژوهش ۹۶
۳-۷- روش تجزیه و تحلیل داده ها ۹۷
عنوان صفحه
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها ۹۸
۴-۱- مقدمه ۹۹
۴-۲- ویژگی های جمعیت شناختی ۹۹
۴-۳- بررسی فرضیه ها ۱۰۱
۴-۳-۱- فرضیه ی اول ۱۰۱
۴-۳-۲- فرضیه ی دوم ۱۰۴
۴-۳-۳- فرضیه ی سوم ۱۰۵
۴-۳-۴- فرضیه چهارم ۱۰۶
۴-۳-۵- فرضیه پنجم ۱۰۷
۴-۴- یافته های جنبی ۱۰۸
۴-۴-۱- مقایسه ی AQ رشته های مختلف ۱۰۸
۴-۴-۲- مقایسه ی میزان افسردگی رشته های مختلف با یکدیگر ۱۱۲
۴-۴-۳- مقایسه ی AQ دختران با پسران ۱۱۲
۴-۴-۴- مقایسه ی دختران با پسران در خرده مقیاس های AQ ۱۱۳
۴-۴-۵- مقایسه ی میزان افسردگی پسران با دختران ۱۱۵
۴-۴-۶- مقایسه ی AQ مجردین با متأهلین ۱۱۷
۴-۴-۷- مقایسه ی میزان افسردگی مجردین با متأهلین ۱۱۷
۴-۴-۸- مقایسه ی توزیع AQ گروه نمونه با هنجار جهانی ۱۲۰
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری ۱۲۲
۵-۱- مقدمه ۱۲۳
۵-۲- خلاصه تحقیق ۱۲۳
عنوان صفحه
۵-۳- نتایج و بحث ۱۲۵
۵-۳-۱- بحث و تبیین فرضیه ی اول پژوهش ۱۲۵ ۵-۳-۲- بحث و تبیین فرضیه ی دوم پژوهش ۱۲۸ ۵-۳-۳- بحث و تبیین فرضیه ی سوم پژوهش ۱۳۰ ۵-۳-۴- بحث و تبیین فرضیه ی چهارم پژوهش ۱۳۱
۵-۳-۵- بحث و تبیین فرضیه ی پنجم پژوهش ۱۳۳
۵-۳-۶- تبیین و بررسی یافته های جنبی ۱۳۵
۵-۳-۶-۱- تفسیر میانگین AQ گروه نمونه بر اساس هنجار ۱۳۵
۵-۳-۶-۲- مقایسه ی AQ و خرده مقیاس های آن با توجه به جنسیت، تاهل، رشته ۱۳۹
۵-۳-۶-۳- شیوع افسردگی در گروه نمونه ۱۴۱
۵-۴- محدودیت ها ی پژوهش ۱۴۳
۵-۵- پیشنهادات پژوهش ۱۴۳
منابع و مآخذ ۱۴۶
فهرست منابع فارسی ۱۴۶ فهرست منابع خارجی ۱۵۰
چکیده به زبان انگلیسی ۱۵۰
فهرست جداول
عنوان صفحه
جدول (۱-۳) جمعیت آماری به تفکیک رشته و جنسیت ۸۶
جدول (۲-۳) پایایی نیمرخ AQ ۹۱
جدول (۳-۳) پایایی نیمرخ AQ در این تحقیق ۹۲
جدول (۴-۳) همبستگی درونی نیمرخ AQ در نسخه ی اصلی ۹۳
جدول (۵-۳) همبستگی درونی نیمرخ AQ در پژوهش حاضر ۹۴
جدول (۶-۳) نمرات آماری مقیاس AQ در خرده مقیاس ها به تفکیک ۹۵
جدول (۱-۴) فراوانی جمعیت نمونه بر اساس جنسیت، رشته ی تحصیلی و وضعیت قبولی ۱۰۰
جدول ( ۲-۴) مقایسه ی AQ قبولی ها با مردودی ها ۱۰۱
جدول (۳ -۴) مقایسه ی AQ قبولی ها با مردودی ها در پایین ترین طبقه ۱۳۳ AQ < ۱۰۲
جدول ( ۴-۴) مقایسه ی AQ قبولی ها با مردودی ها در بالاترین طبقه ۱۷۷ AQ > ۱۰۳
جدول( ۵-۴) مقایسه ی میانگین افسردگی مردودی ها با قبولی های کنکور سراسری ۱۰۴
جدول ( ۶-۴) مقایسه ی AQو خرده مقیاس های آن با نمره ی افسردگی آزمون بک ۱۰۵
جدول (۷-۴) مقایسه ی AQو خرده مقیاس های آن با رتبه ی کشوری ۱۰۶
جدول (۸-۴) رابطه ی بین نمرات حاصل از افسردگی بک و رتبه ی کشوری ۱۰۷
جدول (۹-۴) مقایسه ی میانگین AQ در رشته های مختلف ۱۰۸
عنوان صفحه
جدول (۱۰-۴) مقایسه ی میانگین و انحراف معیار خرده مقیاس های AQ رشته های مختلف ۱۰۹
جدول (۱۱-۴) تحلیل واریانس برای مقایسه ی میانگین خرده مقیاس ها در رشته های مختلف ۱۱۰
| برای دانلود متن کامل این پایان نامه به سایت pipaf.ir مراجعه نمایید. |
جدول (۱۲-۴) مقایسه ی تفاوت میزان افسردگی در رشته های مختلف ۱۱۲
جدول (۱۳-۴) مقایسه ی میانگین AQ در دختران و پسران ۱۱۲
جدول (۱۴-۴) مقایسه ی میانگین خرده مقیاس های AQ در دختران و پسران ۱۱۳
جدول (۱۵-۴) مقایسه ی میزان افسردگی دختران و پسران ۱۱۵
جدول (۱۶-۴) همبستگی بین زن و مرد در نیمرخ AQ ( هنجار جهانی) ۱۱۶
جدول (۱۷-۴) مقایسه ی میانگین AQ مجردین و متاهلین ۱۱۷
جدول (۱۸-۴) مقایسه ی میزان افسردگی مجردین و متأهلین ۱۱۷
جدول (۱۹-۴) شیوع افسردگی در کل جمعیت نمونه ۱۱۸
جدول (۲۰-۴) رتبه ی درصدی CORE و AQ در مقیاس جهانی ۱۱۹
جدول (۲۱-۴) هنجار جهانی نیمرخ AQ و خرده مقیاس های CORE ۱۲۱
فهرست نمودارها
عنوان صفحه
نمودار (۱-۴) مقایسه ی میانگین گروه نمونه در مقیاس های AQ و CORE با هنجار جهانی ۱۱۱
نمودار (۲-۴) مقایسه ی انحراف معیار گروه نمونه مقیاس های AQ وCORE با هنجار جهانی ۱۱۱
نمودار (۳-۴) مقایسه ی میانگین AQ و CORE پسران با هنجار ۱۱۴
نمودار (۴-۴) مقایسه ی میانگین AQ و CORE دختران با هنجار ۱۱۴
- ۹۹/۰۹/۰۸
The MBOX Token
SaudiArabia
CaitlinLong
Winding Down
How-to Guides
arkinvestmentmanagment
Basisrisk
Algorithmics
FTSE100
JayClayton
Raiden Network
HI Price ( HI )
Exchanges
Mining Rewards
BitcoinMiner
ConsenSys
Ledger
ALGO EUR
Basistrading
Digitalassets
International
Protiviti
Blockchain
SpeedyTrial
Giá NEM ( XEM )
Composable Token
BTC CNY
ETH USD
IceClearCredit
MartyBent
BitcoinATM
Fueloil
DBSBank
Crypto Casey
Regulation
ManGroup
Conferences
BGCPartners
Pricerisk
California
Mining Rig
Tier1capital
ETH NZD
Metatransaction
ErisExchange
Swedbank
Relativevalue
Keylogger
Euroclear
Investmentbanks
SLP GBP
Lido Finance
Unchainedcapital
Terrorism
What Is Web 3.0?
SKILL CHF
ERC-721
Secure Element
LTC ZAR
Venture Capital
MonetaryPolicy
SHIB BCH
SouthAfrica