دانلود پایان نامه های دانشگاه ها

دانلود متن کامل با فرمت ورد- پایان نامه های دانشگاه ها

دانلود پایان نامه های دانشگاه ها

دانلود متن کامل با فرمت ورد- پایان نامه های دانشگاه ها

دانلود متن کامل با فرمت ورد- پایان نامه های دانشگاه ها
همه رشته ها : مدیریت حقوق روانشناسی حسابداری برق عمران کامپیوتر روانشناسی حسابداری مدیریت ادبیات تاریخ فلسفه فقه الهیات

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

۱-۷- تعاریف عملیاتی و مفهومی‌واژه‌ها. ۱۲

 

۱- ۸- خلاصه. ۱۳

 

فصل دوم :ادبیات پژوهش

 

مقدمه. ۱۶

 

۲-۱- بخش اول: مفاهیم مشتری، بازاریابی و وفاداری مشتری  ۱۷

 

۲-۱-۱- مشتری. ۱۷

 

۲-۱-۱-۱ مشتری مداری. ۱۷

 

۲-۱-۱-۲- انتظارات مشتری. ۱۸

 

۲-۱-۲- خدمات. ۱۹

 

۲-۱-۲-۱- تفاوت‌های خدمات با کالا. ۲۰

 

۲-۱-۳-بازاریابی. ۲۱

 

الف: نیازها و خواسته‌ها. ۲۲

 

ب: مبـادلـه. ۲۲

 

۲-۱-۴- بازاریابی داخلی. ۲۳

 

۲-۱-۴-۱- بازاریابی داخلی در بیمه. ۲۴

 

۲-۱-۴-۲-گامهای بازاریابی داخلی. ۲۵

 

۲-۱-۵- پیدایش آمیخته بازاریابی. ۲۶

 

۲-۱-۵-۱-  آمیخته بازاریابی p4. 26

 

الف) محصول. ۲۷

 

ج) مکان. ۲۷

 

د) ترفیع. ۲۸

 

۲-۱-۶- الگوی c4 بازاریابی. ۲۸

 

۲-۱-۷-  اﻟﮕﻮی ﻣﺪیریت ﻣﻨﺴﺠﻢ ﺧﺪﻣﺎت. ۳۱

 

۲-۱-۷-۱- اﺟﺰای ﻣﺤﺼﻮل. ۳۱

 

۲-۱-۷-۲- ﻣﻜﺎن و زﻣﺎن. ۳۲

 

۲-۱-۷-۳- ﻓﺮآﻳﻨﺪ. ۳۲

 

۲-۱-۷-۴- ﻧﻴﺮوی اﻧﺴﺎﻧﻲ. ۳۲

 

۲-۱-۷-۵- ارﺗﻘﺎ و آﻣﻮزش ﻣﺸﺘﺮی. ۳۳

 

۲-۱-۷-۶- ﺷﻮاﻫﺪ ﻓﻴﺰﻳﻜﻲ. ۳۳

 

۲-۱-۷-۷- ﻗﻴﻤﺖ و ﺳﺎﻳﺮ ﻫﺰﻳﻨﻪﻫﺎی ﺧﺪﻣﺎت. ۳۴

 

۲-۱-۷-۸- ﺑﻬﺮه وری و ﻛﻴﻔﻴﺖ. ۳۴

 

۲-۱-۸-۱ وفاداری دربیمه. ۳۷

 

۲-۱-۸-۲- توالی عوامل وفاداری مشتری. ۴۰

 

۲-۲- بخش دوم: چارچوب نظری تحقیق. ۴۱

 

۲-۲-۱- عدالت در خدمات. ۴۱

 

۲-۲-۲- کیفیت خدمات. ۴۲

 

۲-۲-۲-۱- اهمیت و نقش کیفیت خدمات. ۴۵

 

۲-۲-۲-۲- ابعاد کیفیت خدمات. ۴۶

 

۲-۲-۳ دوستی تجاری و تأثیر آن بر اعتماد و رضایت مشتریان. ۴۸

 

۲-۲-۴- اعتماد. ۴۹

 

۲-۲-۴-۱- تعاریف اعتماد. ۴۹

 

۲-۲-۴-۲- شیوه‌های اعتماد سازی. ۵۳

 

۲-۲-۴-۳-  رابطه اعتماد با رضایت. ۵۴

 

۲-۲-۵-۲- تأثیر رضایت مندی بر وفاداری خدمات. ۵۸

 

۲-۲-۶- قیمت‌های رقابتی. ۵۹

 

۲-۳- بخش سوم: تحقیقات و تاریخچه موضوع پژوهش  ۶۱

 

۲-۳-۱-تحقیقات داخلی. ۶۱

 

۲-۳-۲- تحقیقات خارجی. ۶۳

 

۲-۴-۲- خلاصه فصل. ۶۵

 

فصل سوم : روش پژوهش

 

مقدمه. ۶۷

 

۳-۱ مدل مفهومی‌پژوهش. ۶۸

 

۳-۲ متغیرهای پژوهش. ۶۹

 

۳-۳ نوع و روش پژوهش. ۶۹

 

۳-۴ جامعه آماری. ۷۰

 

۳-۵ شیوه نمونه گیری و حجم نمونه. ۷۰

 

۳-۶ روش‌ها و ابزار گردآوری داده‌ها. ۷۰

 

۳-۷ روایی و پایایی پرسشنامه. ۷۲

 

۳-۷-۱ روایی. ۷۲

 

۳-۷-۲ پایایی. ۷۲

 

۳-۸ روش های آماری و روش تجزیه و تحلیل داده‌های پژوهش  ۷۳

 

۳-۸-۱ آمار توصیفی. ۷۳

 

۴-۸-۲ آمار استنباطی. ۷۳

 

خلاصه. ۷۴

 

فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده‌ها

 

مقدمه. ۷۶

 

۴-۱ تجزیه و تحلیل توصیفی ویژگی‌های جمعیت شناختی. .

 

۴-۲ تجزیه و تحلیل مدل اندازه گیری متغیرهای پژوهش  ۷۹

 

۴-۲-۱ آزمون کولموگروف- اسمیرنوف (K-S) و همبستگی پیرسون. ۷۹

 

۴-۲-۲ بررسی همبستگی میان متغیرهای پژوهش. ۸۰

 

۴-۲-۳ تحلیل مسیر قسمت‌های مختلف مدل پژوهش. ۸۱

 

الف- مدل تحلیل مسیر برای وفاداری رفتار. ۸۱

 

منبع فایل کامل این پایان نامه این سایت pipaf.ir است

ب- مدل تحلیل مسیر برای وفاداری نیت. ۸۲

 

ج- مدل تحلیل مسیر برای وفاداری شناختی. ۸۳

 

چ- مدل تحلیل مسیر برای قیمت‌های رقابتی. ۸۴

 

ح- مدل تحلیل مسیر برای رضایتمندی . ۸۵

 

ت- مدل تحلیل مسیر برای اعتماد. ۸۶

 

ث- مدل تحلیل مسیر برای کیفیت خدمات. ۸۷

 

پ- مدل تحلیل مسیر برای دوستی تجاری. ۸۸

 

۴-۲-۴ آزمون فرضیه‌های مدل. ۸۸

 

فرضیه فرعی ۱-۱. ۸۹

 

فرضیه فرعی ۱-۲. ۸۹

 

کیفیت خدمات بر رضایتمندی مشتریان تأثیر دارد ۸۹

 

فرضیه فرعی ۱-۳. ۸۹

 

عدالت خدمات بر اعتماد مشتریان تأثیر دارد ۸۹

 

فرضیه فرعی ۱-۴. ۹۰

 

فرضیه فرعی ۱-۵. ۹۰

 

عدالت خدمات بر دوستی تجاری ایجاد شده ما بین مشتریان و کارکنان تأثیر دارد ۹۰

 

فرضیه فرعی ۱-۶. ۹۰

 

دوستی تجاری بر رضایتمندی مشتریان تأثیر دارد ۹۰

 

فرضیه اصلی۱. ۹۰

 

عدالت خدمات بر رضایتمندی مشتری تأثیر دارد ۹۰

 

فرضیه اصلی۲. ۹۲

 

رضایتمندی مشتری بر وفاداری شناختی آنان تأثیر دارد ۹۲

 

فرضیه اصلی۳. ۹۳

 

قیمت‌های رقابتی مشتریان بر وفاداری شناختی آنان تأثیر دارد.  ۹۳

 

فرضیه اصلی۴. ۹۳

 

وفاداری شناختی مشتریان بر وفاداری نیت آنان تأثیر دارد ۹۳

 

فرضیه اصلی۵. ۹۴

 

وفاداری نیت مشتریان بر وفاداری رفتار آنان تأثیر دارد ۹۴

 

مدل کلی پژوهش. ۹۴

 

۴-۳ یافته‌های جانبی پژوهش. ۹۵

 

۴-۳-۱ تعیین سطح متغیرهای پژوهش. ۹۵

 

۴-۳-۲ بررسی ارتباط ویژگی‌های جمعیت‌شناختی با متغیرهای پژوهش  ۹۶

 

الف) بررسی رابطه متغیرهای پژوهش با جنسیت مشتریان. ۹۷

 

ج) بررسی رابطه متغیرهای پژوهش با سطح تحصیلات مشتریان. ۹۹

 

خلاصه فصل. ۱۰۰

 

فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات

 

نتیجه گیری و پیشنهادها. ۱۰۱

 

مقدمه. ۱۰۲

 

۵-۱ خلاصه پژوهش. ۱۰۲

 

۵-۲ نتیجه گیری و بحث. ۱۰۳

 

۵-۲-۱ نتیجه گیری بر اساس فرضیه‌های پژوهش. ۱۰۳

 

فرضیه فرعی ۱-۱. ۱۰۳

 

فرضیه فرعی ۱-۲. ۱۰۴

 

فرضیه فرعی ۱-۳. ۱۰۵

 

فرضیه فرعی ۱-۴. ۱۰۵

 

فرضیه فرعی ۱-۵. ۱۰۶

 

فرضیه فرعی ۱-۶. ۱۰۶

 

فرضیه اصلی۱. ۱۰۷

 

فرضیه اصلی۲. ۱۰۸

 

فرضیه اصلی۳. ۱۰۹

 

فرضیه اصلی۴. ۱۰۹

 

فرضیه اصلی۵. ۱۱۰

 

۵-۲-۲ نتیجه گیری بر اساس یافته‌های جانبی پژوهش. ۱۱۰

 

۵-۳ محدودیت‌های پژوهش. ۱۱۱

 

۵-۴ پیشنهادات پژوهش. ۱۱۲

 

۵-۴-۱ پیشنهادات کاربردی. ۱۱۲

 

۵-۴-۲ پیشنهادهایی به موازات پژوهش. ۱۱۴

 

۵-۴-۳ پیشنهادهایی برای تحقیقات آتی. ۱۱۴

 

خلاصه. ۱۱۵

 

پیوست‌ها. ۱۱۶

 

الف- مدل تحلیل مسیر برای وفاداری رفتار. ۱۱۷

 

ب- مدل تحلیل مسیر برای وفاداری نیت. ۱۱۸

 

ج- مدل تحلیل مسیر برای وفاداری شناختی. ۱۱۹

 

چ- مدل تحلیل مسیر برای قیمت‌های رقابتی. ۱۲۰

 

چ- مدل تحلیل مسیر برای قیمت‌های رقابتی. ۱۲۱

 

ح- مدل تحلیل مسیر برای رضایتمندی. ۱۲۱

 

ث- مدل تحلیل مسیر برای کیفیت خدمات. ۱۲۲

 

ح- مدل تحلیل مسیر برای اعتماد. ۱۲۳

 

پ- مدل تحلیل مسیر برای دوستی تجاری. ۱۲۳

  • ۹۹/۰۸/۲۹
  • admin admin
Cryptography Entrepreneurs Centralbanks Symbol
 از کرم گریم سفید کننده صورت چگونه استفاده کنیم
 راهنمای خرید لباس عروس
   

با این حال، بازده استیبل کوین بستگی داردروی سکه انتخابی و نوع سپرده شما.

Mortgagefraud HMTreasury Venturecapital Ethereum MXC 価格 ( MXC ) Contagion PieterWuille Relativevalue What Is a DAO? Gas Price Metatransaction John Adler BitcoinETF Deflation Token Swap 1hr Accounting Token SHIB CAD Requests jackmallers AdairTurner   The MBOX Token SaudiArabia CaitlinLong Winding Down How-to Guides arkinvestmentmanagment Basisrisk Algorithmics FTSE100   JayClayton Raiden Network HI Price ( HI ) Exchanges Mining Rewards BitcoinMiner ConsenSys Ledger ALGO EUR Basistrading Digitalassets International Protiviti Blockchain SpeedyTrial Giá NEM ( XEM ) Composable Token BTC CNY ETH USD IceClearCredit MartyBent BitcoinATM Fueloil DBSBank Crypto Casey Regulation ManGroup Conferences BGCPartners Pricerisk California Mining Rig هدایای تبلیغاتی Tier1capital ETH NZD Metatransaction ErisExchange Swedbank Relativevalue Keylogger   Euroclear Investmentbanks SLP GBP Lido Finance Unchainedcapital Terrorism What Is Web 3.0? SKILL CHF ERC-721 Secure Element LTC ZAR Venture Capital MonetaryPolicy SHIB BCH SouthAfrica

RiskMetrics Recession Investing XMR RUB Cryptoasset GoldmanSachs Relativevalue

SLP PHP Spot Trading

 

FTSERussell

آلیاژ های پلیمری مفهوم اعتماد اجتماعی دعوی تصرف عدوانی مقدار مدعی به افزایش محافظه کاری سود بازارگرایی حقوق موضوعه ایران ارزیابی مالی غیرسندرمی تاپسیس تفکر انتقادی عدم تقارن زمانی سود اسید پاشی حقوق بین الملل محیط زیست چک تضمین شده آموزش گروهی فرهنگ اشتغال بانوان رادیولوژی سیستم دسته‌بند فازی کانون بانکها ضابطان دادگستری کمبود توجه مسئولیت اجتماعی فریقین از هم گسیختگی خانوادگی نشانگان روانشناختی منابع سازمان روان شناسی تمرین مقاومتی جو سازمانی سیاست جنائی تقویت روحیه کارآفرینی تغییر جنسیت بیزین دینامیک چرخش اجباری یاد داری اختلال سلو پروانه کسب چرخه عمر شرکت­ها والدین معتاد شرط صفت مصارف روستایی تجارت الکترونیکی ارزش کالا جنس مخالف عروق کرونری ورشکستگی مالی خلاقیت کارکنان دانش بومی Fair Ness توسعه انسانی معیارهای ریسک نقدینگی توسعه سیاسی برائت از جرایم اراضی بایر مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی صادرات مصنوعات بازار‌گرائی دلالت های اخلاق نوسانات سود شرکت ها جبران خسارت ناشی از جرم قاعده احسان جریانات نقدی سب رهبری کشف دانش افزوده اقتصادی نرخ موثر مالیات سند رسمی مالکیت ضریب واکنش سود کیفر حبس رسالت مطبوعات اجتماع مدار هالت وینترز محل سکونت تحقیق رشته کامپیوتر ریزماهواره ادراک زمان مدیریت پروژه قوانین حضانت قوانین فعلی بافت های شهری یکپارچه سازی اعتماد فعل زیانبار تعقیب اثر بخشی مدارس آزادی عمل مدل EFQM تقوای خدمت تحلیل رفتار خرید مشتری رافع وصف متخلفانه AHP- TOPSIS مدت عده طلاق مسئولیت کیفری غذادهی مجدد نیازمندی‌های عملیاتی نادر خاکی جرایم خانوادگی بهره هوشی پرچم رسمی ایران روش TOPSIS عملکرد سازمانهای خصوصی ژن هورمون خالص دارایی منابع زغال سنگ مزایده ژیروسکوپ علل عدم توسعه بیمه های اشخاص صادق هدایت زنان شاغل نظریه عقل عملیات مالی درشت دانه سینمای ایران اسناد خزانه آموزش علمی شیوه های جبران خسارت درآمد کافی خوداتکایی علل سرقت جذب دانش خواص اپتیکی حقوق اشخاص گزینش گری در دین تصمیمگیری تعهدسازمانی رژیم تحریم دادرسی افتراقی ژئوفیزیک مؤلفه های انگیزش تحصیلی کمیسیون نظارت ارشد ها استرس زدایی ریسک های زنجیره سیستمهای چند عامله مدیریت صنعتی پایانه های تحریر ترکه مؤسسات فرهنگی جایگاه بورس کرامت انسانی متغیرهای زیست شناختی کیفر تکمیلی تحلیل پایداری تونل وثیقه های مدنی اوراق بهادار توانمندسازی اقتصادی سیل مدیریت کیفیت فراگیر در آموزش مدل سروکوال مطالعه تطبیقی حقوق داده کاوی شیوه شناختی- رفتاری خودکنترلی تعیین مجازات سود مشمول مالیات بیوتکنولوژی کشاورزی خودمدیریتی شرکت مختلط سهامی زندگی روستاییان شیلات ایستگاه‌های آتش‌نشانی ویل دعاوی سرمایه شرکت های پذیرفته شده تنش شوری مجرمین خطرناک ملاک تعیین قیمت سازه چوب افزایش بهره‌وری تحقیق رشته مدیریت ارتکاب جـرم اعتبار رشد چند حسگری درآمد اختصاصی بررسی تجربی DEMATEL رشد عملکرد سیستم بانکی سازمان دامپزشکی تحجیر شرایط احساسی تصویر برند حسین کرد سوانح طبیعی بانکداری آنلاین مدیریت کلاس عملکردنواوری تقارن اطلاعاتی توسعه گردشگری شرکت های سهامی عام تفاله انگور مواد اپیوئیدی ارشد نرم افزار مرتع داری قراردادهای بیمه کالای امانی مزیت رقابتی جذب مشتریان حق مرغوبیت سطوح دانشی نوع قلمه استراتژی های بازاریابی فسخ تکرار جرم زندگی کاری شخصیت بزهکار روش بدیعه پردازی ضمان درک رفتارهای شهروندی محصورسازی مستخدم رسمی احیای زمین مدلول عقد قرار موقوفی سیاست تقسیم سود نسبت پرداخت سود حفظ مشتری بازاریابی ارتباطی مدیریت مسکن رویکرد ارتباطی ستیر حکم نهایی مدیریت تجارت عوامل گذار آمیخته سطح بلوغ الکترونیک علوفه‏ ای موانع خلاقیت فردی فرض ثلث ترکه نانو کامپوزیت ها اضطراب سلامت تورم قوانین کیفری مولفه‌های خلاقیت سازگاری عاطفی ارزیابی توانها عزل وکیل تنوع فرهنگی سازمان دولتی دینامیکی دیوان بین المللی بارگیری و تخلیه آموزش مدارا ارشد حقوق انتظارات جنسی ریسک قابل پذیرش وسواس مذهبی سود سهام نقدی بانک مسکن سازمان ذوب آهن اختلال هویت جنسی ارشد کامپیوتر نگرش والدین تلفن همراه سازمانهای ایرانی آدیپوکاین مددکاری فزون‌کنشی بزرگ‌سال BMI افشای اطلاعات مالی دندانپزشکی رفتار مصرف کنندگان اختلافات گروه های تکفیری پروژه های تحقیق ارشد فیزیک تاخیرات پروژه فرصت های کارآفرینانه نسب وارث نقش جنسی تحصیلات کلاسیک سود بازرگانی ارائه مدل عملکرد برند بیوفیزیک ساختار های مالکیت کارخانجات ریسندگی و بافندگی جوجه های نر مدل سازی مدیریت متن کامل کامپیوتر عوارض نوسازی استراتژیهای لان سنجش و آموزش موانع اداری کودکان مبتلا سندرم داون تحلیل رفتار ژئوپولیتیکی رشد اجتماعی بیمه تامین اجتماعی مشکلات تحصیلی حرکت نیترات انعطاف پذیری شناختی روانپزشکی هیدروپونیک مردسالاری مواد مخدر توابع شکافت ورزش شهروندی رضایت جنسی اهدای جنین نکاح منقطع رفتارمسالمت آمیز تدریس اثربخش سودآوری شعب بانک انسان شناسی عدالت توزیعی رتباطات سازمانی عدم قطعیت اطلاعات سرمایه روانشناختی تنگدستی مالی سبک مشارکتی آنالیز اجزای اصلی(PCA)