برندسازی در حوزه مراکز آموزش عالی موضوع جدیدی است […]
پایان نامه تحلیل رفتار خرید مشتری در شرایط بحران با تاکید بر نقش ارزش ویژه برند
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه تربیت مدرّس دانشکده مدیریت و اقتصاد پایاننامه دورهی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی- بازاریابی بینالملل تحلیل رفتار خرید مشتری در شرایط بحران با تاکید بر نقش ارزش ویژه برند: صنعت لبنیات-شیر بهمن 1393 چکیده با وجود رو به افزایش بودن تعداد بحران محصولات، شرکتها اغلب آمادگی مدیریت استراتژیک این بحرانها را […]
پایان نامه تاثیر ارزش ویژه برند بر بازاریابی بیمارستانی
پایان نامه رشته مدیریت واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A) مدیریت بازرگانی-گرایش بین الملل عنوان تاثیر ارزش ویژه برند بر بازاریابی بیمارستانی(مورد مطالعه : بیمارستان خصوصی پارسیان شهر تهران) زمستان 1393 فهرست مطالب چکیده 1 فصل اول:کلیات تحقیق 2 مقدمه 3 1-1 بیان مساله 3 1-2 اهمیت و ضرورت انجام تحقیق […]
پایان نامه بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری از دیدگاه مشتریان بر اساس مدل آکر
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی(MA) گرایش: مالی موضوع بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری از دیدگاه مشتریان بر اساس مدل آکر مطالعه موردی: موسسه مالی و اعتباری مهر استاد مشاور: سرکار خانم نیلوفر ایمان خان سال تحصیلی 1392 فهرست مطالب عنوانصفحه فصل […]
پایان نامه بررسی رابطه بین ارزش ویژه برند ، وفاداری به برند و رضایت مشتریان
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحدرشت دانشکده مدیریت و حسابداری گروه آموزشی مدیریت پایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت بازرگانی گرایش: بازرگانی بین الملل عنوان: بررسی رابطه بین ارزش ویژه برند ، وفاداری به برند و رضایت مشتریان (مطالعه موردی: رستورانهای شهر رشت) استاد راهنما: دکتر سید محمود شبگو […]
پایان نامه تاثیر آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند در صنعت خرده فروشی ازدیدگاه مصرف کنندگان
پایان نامه رشته مدیریت نام دانشگاه: دانشگاه ارشاد دماوند پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی موضوع: تاثیر آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند در صنعت خرده فروشی ازدیدگاه مصرف کنندگان (پژوهشی پیرامون فروشگاه پروما در شهر تهران) استاد مشاور: جناب آقای دکتر ابراهیمی بهمن ماه 1392 چکیده ارزش ویژه برند به […]
پایان نامه عوامل موثر بر ارزش ویژه برند در شرکت های دانش بنیان
پایان نامه رشته مدیریت دانشکده علوم اقتصادی و اداری پایان نامه دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی (گرایش بازاریابی بین الملل) موضوع: عوامل موثر بر ارزش ویژه برند در شرکت های دانش بنیان استاد مشاور: دکتر ابوالحسن حسینی آذر 1394 چکیده: تاکنون در رابطه با پارک های علم و فناوری تحقیقاتی صورت گرفته است اما […]
پایان نامه اثر ارزش درک شده، ارزش ویژه درک شده و کیفیت درک شده بر وفاداری و قصد خرید مجدد
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه ارشاد دماوندپایاننامه جهت دریافت کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی (گرایش بازاریابی بین الملل )موضوع :اثر ارزش درک شده، ارزش ویژه درک شده و کیفیت درک شده بر وفاداری و قصد خرید مجدداستاد مشاور: دکتر رضا قنبر زادهشهریور 1393 چکیده در بازار پرازدحامی که شاهد فعالیت برندهای متعددی از گوشی تلفن […]
پایان نامه تبیین رابطه بین ارزش ویژه برند و اطلاعات بازار بر اساس یک مدل علّی در بازار لوازم خانگی استان گیلان
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد رشتدانشکده مدیریت و حسابداریپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشدرشته: مدیریت بازرگانی ، گرایش داخلی عنوان :تبیین رابطه بین ارزش ویژه برند و اطلاعات بازار بر اساس یک مدل علّیدر بازار لوازم خانگی استان گیلان تابستان 94 فهرست مطالبعنوان صفحهچکیده.1فصل اول- کلیات تحقیق1-1 ) مقدمه. 31-2 ) بیان مساله. […]
پایان نامه تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت و تصویر قیمت بر ارزش ویژه برند و واکنش مصرفکننده(مطالعه موردی: مشتریان فروشگاههای زنجیرهای در استان گیلان)
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشتدانشکده مدیریت و حسابداریگروه آموزشی مدیریت بازرگانیپایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشدرشته: مدیریت بازرگانی گرایش: بازرگانی بینالملل عنوان:تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت و تصویر قیمت بر ارزش ویژه برند و واکنش مصرف کننده(مطالعه موردی: مشتریان فروشگاههای زنجیرهای در استان گیلان) بهار 1394 فهرست مطالب عنوان صفحهچکیده 1فصل […]
پایان نامه تبیین رابطه بین ارزش ویژه برند و اطلاعات بازار بر اساس یک مدل علّی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد رشتدانشکده مدیریت و حسابداریپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشدرشته: مدیریت بازرگانی ، گرایش داخلیعنوان :تبیین رابطه بین ارزش ویژه برند و اطلاعات بازار بر اساس یک مدل علّیدر بازار لوازم خانگی استان گیلانتابستان 94 فصل اول- کلیات تحقیق1-1 ) مقدمه. 31-2 ) بیان مساله. 41-3 ) سوال […]
پایان نامه تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت و تصویر قیمت بر ارزش ویژه برند و واکنش مصرف کننده
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشتدانشکده مدیریت و حسابداریگروه آموزشی مدیریت بازرگانیپایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشدرشته: مدیریت بازرگانی گرایش: بازرگانی بینالمللعنوان:تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت و تصویر قیمت بر ارزش ویژه برند و واکنش مصرف کننده(مطالعه موردی: مشتریان فروشگاههای زنجیرهای در استان گیلان)بهار 1394 فهرست مطالب عنوان صفحهچکیده 1فصل […]
- ۹۸/۱۱/۳۰