2-7-1- مدل های اندازه گیری بهره وری منابع انسانی.. 26
2-7-2-عوامل موثر بر بهره وری نیروی انسانی : 28
2-8-1-تعاریف (ارزیابی عملکرد) 32
2-8-2-ضرورت و اهمیت ارزیابی عملکرد. 33
2-8-3-ویژگی های نظام ارزیابی عملکرد سازمانی کارآمد. 34
2-8-4-دیدگاه های سنتی و نوین در ارزیابی عملکرد. 36
2-8-5-مدل های ارزیابی عملکرد. 36
2-8-6-رویکردهای تک بعدی سیستمهای سنجش عملکرد. 39
2-8-6-1- حسابداری منابع انسانی: 39
2-8-6-2- ارزش افزودهی اقتصادی.. 40
2-8-6-3- مدل هزینه یابی بر مبنای فعالیت: 42
2-9-1- معرفی کارت امتیازی متوازن: 45
2-9-2- اهداف کارت امتیازی متوازن. 47
2-9-3- معرفی وجوه کارت امتیازی متوازن: 47
2-9-3-3- وجه فرایندهای داخلی : 49
2-9-3-4- وجه یادگیری و رشد. 49
2-9-4-روابط علی و معلولی موجود بین کارت امتیازی متوازن: 49
2-9-10- طراحی کارت امتیازی متوازن. 50
2-9-10-1- مراحل طراحی کارت امتیازی متوازن در سازمان. 50
2-9-10-1-3- تعریف دستهبندی شاخصها: 53
2-9-11-مدل های ارزیابی عملکرد سازمانی : 57
2-9-11-1-مدل تعالی سازمانی : 58
2-9-11-2- مدل تعالی سازمانی اروپا 58
5- فرآیندها، محصولات و خدمات.. 71
2-10- بخش دوم : پیشینه تحقیق. 81
2-11-بخش سوم: الگوی مفهومی پژوهش… 86
2-12- مدل مورد استفاده در تحقیق : 98
2-13-بخش چهارم : مدل و چارچوب نظری تحقیق. 98
3-2-1- تقسیم بندی انواع تحقیق برحسب هدف: 104
3-5 جامعه آماری و حجم نمونه. 108
3-7- تکنیک مورد استفاده در تحقیق: 109
3-7-1- تصمیم گیری چند معیاره 109
3-7-2- فرآیند تحلیل سلسله مراتبی.. 113
3-7-3- اصول فرآیند تحلیل سلسله مراتبی.. 115
3-7-4- مدل فرایند تحلیل سلسله مراتبی.. 115
فصل چهارم تجزیه و تحلیل داده ها 120
4-2-مشخصات دموگرافیک جامعه. 121
4-2-1: پست سازمانی پاسخ دهندگان. 121
4-3- سطح تحصیلات پاسخ دهندگان. 123
4-2-4: سابقه کاری پاسخ دهندگان. 124
4-3- اجرای فرآیند تحلیل سلسله مراتبی.. 125
4-3-1- رتبه بندی شاخص های کارت امتیازی متوازن. 126
4-3-2- رتبه بندی معیارهای 9 گانه در مدل تلفیقی.. 128
4-3-3- رتبه بندی زیر معیارهای 27 گانه در مدل تلفیقی.. 131
4-3-3-2- رتبه بندی معیار و زیر معیارهای راهبرد در مدل تلفیقی.. 144
4-3-3-3- رتبه بندی معیار و زیر معیارهای کارکنان در مدل تلفیقی.. 155
4-3-3-4- رتبه بندی معیار و زیر معیارهای نتایج کارکنان در مدل تلفیقی.. 168
4-3-3-5- رتبه بندی معیار و زیر معیارهای مشارکت در مدل تلفیقی.. 171
4-3-3-6- رتبه بندی معیار و زیر معیارهای فرایند ها در مدل تلفیقی.. 184
4-3-3-7- رتبه بندی معیار و زیر معیارهای نتایج مشتری در مدل تلفیقی.. 193
4-3-3-8- رتبه بندی معیار و زیر معیارهای نتایج جامعه در مدل تلفیقی.. 195
4-3-3-9- رتبه بندی معیار و زیر معیارهای نتایج کلیدی عملکرد در مدل تلفیقی.. 198
5-3-2-نتایج مقایسات زوجی شاخص ها و رتبه بندی آن ها 200
فصل پنجم نتیجه گیری و پینهادات.. 212
5-2- خلاصه روش شناسی تحقیق. 213
5-3- جمع بندی نتایج تحقیق: 214
5-3-1-ویژگی های دموگرافیک جامعه. 214
5-3-2-نتایج مقایسات زوجی شاخص ها و رتبه بندی آن ها 215
فهرست جداول
جدول صفحه
جدول 2-1: مقایسه انواع بهره وری 17
جدول 2-2 : الگوهای متداول ارزیابی و مدیریت عملکرد 37
جدول 2-3 : مقایسه سیستم های سنتی و مدرن ارزیابی عملکرد 39
جدول 2-4 : مقایسه بین مدل تعالی سازمانی اروپایی و کارت امتیازی متوازن 87
جدول 2-5 : متغیرهای پژوهش در مدل تلفیقی 92
جدول 3-1 : مقایسه (ام ای دی ام) و(ام او دی ام) 113
جدول 3-2 : نمره گذاری شاخص های کیفی در AHP 115
جدول 3-3 : ارزش گذاری شاخصها نسبت به هم 117
جدول 4-1: فراوانی مطلق و نسبی پست سازمانی پاسخ دهندگان 121
جدول 4-2 : میزان سن پاسخ دهندگان 122
جدول 4-3: فراوانی مطلق و نسبی سطح تحصیلات پاسخ دهندگان 123
جدول 4-4: فراوانی مطلق و نسبی سابقه کاری پاسخ دهندگان 124
جدول4-5 : نتایج مقایسات زوجی شاخص های کارت امتیازی متوازن 126
جدول4-6 : نتایج مقایسات زوجی معیارهای مدل تعالی سازمان 129
جدول4-7 : نتایج مقایسات زوجی شاخص های کارت امتیازی متوازن 132
جدول4-8 : نتایج مقایسات زوجی زیر معیار تدوین ماموریت و تعهد عملی(معیار رهبری) 134
جدول4-9 : نتایج مقایسات زوجی زیر معیارهای پایش و هدایت سیستم (معیار رهبری) 136
جدول4-10 : نتایج مقایسات زوجی زیر معیار همکاری رهبران با ذینفعان (معیار رهبری) 138
جدول4-11 : نتایج مقایسات زوجی زیر معیار توسعه فرهنگ تعالی (معیار رهبری) 140
جدول4-12 : نتایج مقایسات زوجی زیر معیار مدیریت تحولات سازمانی (معیار رهبری) 142
جدول4-13 : نتایج مقایسات زوجی زیر معیارهای راهبرد 145
جدول4-14 : نتایج مقایسات زوجی زیر معیارهای راهبرد 147
جدول4-15 : نتایج مقایسات زوجی زیر معیارهای راهبرد 149
جدول4-16 : نتایج مقایسات زوجی زیر معیارهای راهبرد 151
جدول4-17 : نتایج مقایسات زوجی زیر معیارهای راهبرد 153
جدول4-18 : نتایج مقایسات زوجی زیر معیارهای کارکنان 156
جدول4-19 : نتایج مقایسات زوجی زیر معیارهای همسویی برنامه کارکنان وسازمان 158
جدول4-20 : نتایج مقایسات زوجی زیر معیارهای توسعه دانش و توانمندی کارکنان 160
جدول4-21 : نتایج مقایسات زوجی زیر معیارهای توسعه توانمندی کارکنان 162
جدول4-22 : نتایج مقایسات زوجی زیر معیارهای ارتباطات موثر سازمانی 164
جدول4-23 : نتایج مقایسات زوجی زیر معیارهای تشویق و حمایت از کارکنان 166
جدول4-24 : نتایج مقایسات زوجی زیر معیارهای کارکنان 169
جدول4-25 : نتایج مقایسات زوجی زیر معیارهای مشارکت 172
جدول4-26 : نتایج مقایسات زوجی زیر معیارهای مدیریت شرکا و تامین کنندگان 174
جدول4-27 : نتایج مقایسات زوجی زیر معیارهای مدیریت منابع مالی 176
جدول4-28 : نتایج مقایسات زوجی زیر معیارهای مدیریت تجهیزات و مواد 178
جدول4-29 : نتایج مقایسات زوجی زیر معیارهای مدیریت تکنولوژی 180
جدول4-30 : نتایج مقایسات زوجی زیر معیارهای مدیریت دانش 182
جدول4-31 : نتایج مقایسات زوجی زیر معیارهای فرآیند 185
جدول4-32 : نتایج مقایسات زوجی زیر معیارهای مدیریت فرآیندهای سازمانی 187
جدول4-33 : نتایج مقایسات زوجی زیر معیارهای بازاریابی خدمات 188
جدول4-34 : نتایج مقایسات زوجی زیر معیارهای توسعه خدمات 190
جدول4-35 : نتایج مقایسات زوجی زیر معیارهای مدیریت خدمات 192
جدول4-36 : نتایج مقایسات زوجی زیر معیارهای نتایج مشتری 194
جدول4-37 : نتایج مقایسات زوجی زیر معیارهای نتایج جامعه 196
جدول4-38 : نتایج مقایسات زوجی زیر معیارهای نتایج مالی 199
فهرست اشکال
عنوان صفحه
شکل 2-1: الگوی مولفه های تبیین کننده مفهوم بهره وری (سلطانی ،1384). 20
شکل 2-2 : عوامل موثر داخلی و خارجی در بهره وری(قربان زاده، 1392) 24
شکل 2-3 : فرایند شکل گیری بهره وری سازمانی 25
شکل 2-4 : شکل مسیر ایجاد ارزش در یک شرکت 43
شکل 2-5 مدل فرآیند ایجاد سیستم سرمایه فکری 44
شکل 2-6: چارچوب اهداف و شاخص های چهار وجه عملکرد سازمان 47
شکل 2-7 : زنجیره ارتباط علی و معلولی بین شاخص های چهار وجه کارت امتیازی متوازن 50
شکل 2-8 : ساختار کلی کارت امتیازی 51
شکل 2-9 : شکل وضعیت عملکردی حال و آینده سازمان 56
شکل 2-10 : شکاف موجود بین برنامه ریزی استراتژی و اجرای استراتژی 56
شکل 2-11: نمای کلی معیارهای مدل تعالی سازمانی اروپا (2010) 59
شکل 2 – 12 : هرم تعدیل یافته کانجی 81
شکل 2-13 : ابعاد الگوی بهره وری منابع انسانی بر اساس مدل تعالی سازمانی 91
شکل 2-14: تلفیق الگوی کارت امتیازی متوازن و الگوی تعالی سازمان از دیدگاه اولو و وتر 99
شکل 2-15 : مدل مفهومی پژوهش 101
شکل 3-2 : نمایش سلسله مراتب یک مسئله تصمیم(منبع: مهرگان،1383،ص170). 116
شکل 4-1: گراف فراوانی پست سازمانی پاسخ دهندگان 122
شکل 4-2 : میزان سن پاسخ دهندگان 123
شکل 4-3: گراف فراوانی سطح تحصیلات پاسخ دهندگان 124
شکل 4-3: گراف فراوانی سابقه کاری پاسخ دهندگان 125
شکل 4-1 : میزان وزن کلی هر یک از شاخص های کارت امتیازی متوازن 128
شکل 4-2 : میزان وزن نرمال شده هر یک از شاخص های کارت امتیازی متوازن 128
شکل 4-3 : میزان وزن کلی هر یک از 9 معیار مدل تعالی سازمان 130
شکل 4-4 : میزان وزن نرمال شده هر یک از 9 معیار مدل تعالی سازمان 131
شکل 4-5 : میزان وزن کلی زیر معیار های رهبری 133
شکل 4-6 : میزان وزن نرمال شده زیر معیارهای رهبری 134
شکل 4-7 : میزان وزن کلی زیر تدوین ماموریت و تعهد عملی(معیار رهبری) 135
شکل 4-8 : میزان وزن نرمال شده تدوین ماموریت و تعهد عملی(معیار رهبری) 136
شکل 4-9 : میزان وزن کلی پایش و هدایت سیستم (معیار رهبری) 137
شکل 4-10 : میزان وزن نرمال شده پایش و هدایت سیستم (معیار رهبری) 138
شکل 4-11 : میزان وزن کلی همکاری رهبران با ذینفعان (معیار رهبری) 139
شکل 4-12 : میزان وزن نرمال شده همکاری رهبران با ذینفعان (معیار رهبری) 139
شکل 4-13 : میزان وزن کلی توسعه فرهنگ تعالی (معیار رهبری) 141
شکل 4-14 : میزان وزن نرمال شده توسعه فرهنگ تعالی (معیار رهبر) 141
شکل 4-15 : میزان وزن کلی مدیریت تحولات سازمانی (معیار رهبری) 143
شکل 4-16 : میزان وزن نرمال شده مدیریت تحولات سازمانی (معیار رهبر) 143
شکل 4-17 : میزان وزن کلی زیر معیار های راهبرد 146
شکل 4-18 : میزان وزن نرمال شده زیر معیارهای راهبرد 146
شکل 4-19 : میزان وزن کلی زیر معیار های درک انتظارات ذینفعان (در معیار راهبرد) 148
شکل 4-20 : میزان وزن نرمال شده زیر معیارهای درک انتظارات ذینفعان(در معیار راهبرد) 148
شکل 4-21 : وزن کلی زیر معیار های شناسایی قابلیت های درونی (در معیار راهبرد) 150
شکل 4-22 : وزن نرمال شده زیر معیار شناسایی قابلیت های درونی (در معیار راهبرد) 150
شکل 4-23 : میزان وزن کلی زیر معیار های بازنگری استراتژی (در معیار راهبرد) 152
شکل 4-24 : میزان وزن نرمال شده زیر معیارهای بازنگری استراتژی (در معیار راهبرد) 152
شکل 4-25 : میزان وزن کلی زیر معیار های پیاده سازی استراتژی ها (در معیار راهبرد) 154
شکل 4-26 : وزن نرمال شده زیر معیارهای پیاده سازی استراتژی ها (در معیار راهبرد) 154
شکل 4-27 : میزان وزن کلی زیر معیار های کارکنان 157
شکل 4-28 : میزان وزن نرمال شده زیر معیارهای کارکنان 157
شکل 4-27 : میزان وزن کلی زیر معیار همسویی برنامه کارکنان وسازمان (معیار کارکنان) 159
شکل 4-28 : وزن نرمال شده زیر معیار همسویی برنامه کارکنان وسازمان (در معیار کارکنان) 159
شکل 4-27 : میزان وزن کلی زیر معیار توسعه دانش و توانمندی کارکنان (معیار کارکنان) 161
شکل 4-28 : وزن نرمال شده زیر معیارتوسعه دانش و توانمندی کارکنان (در معیار کارکنان) 161
شکل 4-31 : میزان وزن کلی زیر معیار توسعه توانمندی کارکنان (معیار کارکنان) 163
شکل 4-32 : وزن نرمال شده زیر معیار توسعه توانمندی کارکنان (در معیار کارکنان) 163
شکل 4-33 : میزان وزن کلی زیر معیار ارتباطات موثر سازمانی (معیار کارکنان) 165
شکل 4-34 : وزن نرمال شده زیر معیارهای ارتباطات موثر سازمانی (در معیار کارکنان) 165
شکل 4-35 : میزان وزن کلی زیر معیار تشویق و حمایت از کارکنان (معیار کارکنان) 167
شکل 4-36 : وزن نرمال شده زیر معیار تشویق و حمایت از کارکنان (در معیار کارکنان) 167
شکل 4-37 : میزان وزن کلی زیر معیار نتایج کارکنان (معیار کارکنان) 170
شکل 4-38 : میزان وزن نرمال شده زیر معیارهای نتایج کارکنان (در معیار کارکنان) 170
شکل 4-39 : میزان وزن کلی زیر معیار های مشارکت 173
شکل 4-40 : میزان وزن نرمال شده زیر معیارهای مشارکت 173
شکل 4-41 : وزن کلی زیر معیار مدیریت شرکا و تامین کنندگان(در معیار مشارکت) 175
شکل 4-42 : وزن نرمال شده زیر معیار مدیریت شرکا و تامین کنندگان(در معیار مشارکت) 175
شکل 4-43 : میزان وزن کلی زیر معیار مدیریت منابع مالی (در معیار مشارکت) 177
شکل 4-44 : میزان وزن نرمال شده زیر معیارهای مدیریت منابع مالی (در معیار مشارکت) 177
شکل 4-45 : میزان وزن کلی زیر معیار مدیریت تجهیزات و مواد (در معیار مشارکت) 179
شکل 4-46 : وزن نرمال شده زیر معیار مدیریت تجهیزات و مواد (در معیار مشارکت) 179
شکل 4-47 : میزان وزن کلی زیر معیار مدیریت تکنولوژی (در معیار مشارکت) 181
لینک دانلود :
| پایان نامه بهبود عملکرد سازمانی با ارزیابی شاخص سازمانی |
- ۹۸/۰۶/۰۱
The MBOX Token
SaudiArabia
CaitlinLong
Winding Down
How-to Guides
arkinvestmentmanagment
Basisrisk
Algorithmics
FTSE100
JayClayton
Raiden Network
HI Price ( HI )
Exchanges
Mining Rewards
BitcoinMiner
ConsenSys
Ledger
ALGO EUR
Basistrading
Digitalassets
International
Protiviti
Blockchain
SpeedyTrial
Giá NEM ( XEM )
Composable Token
BTC CNY
ETH USD
IceClearCredit
MartyBent
BitcoinATM
Fueloil
DBSBank
Crypto Casey
Regulation
ManGroup
Conferences
BGCPartners
Pricerisk
California
Mining Rig
Tier1capital
ETH NZD
Metatransaction
ErisExchange
Swedbank
Relativevalue
Keylogger
Euroclear
Investmentbanks
SLP GBP
Lido Finance
Unchainedcapital
Terrorism
What Is Web 3.0?
SKILL CHF
ERC-721
Secure Element
LTC ZAR
Venture Capital
MonetaryPolicy
SHIB BCH
SouthAfrica