عنوان : بررسی تأثیرات کیفیت خدمات، ارتباطات و تجربه نام ونشان تجاری بر تعلق نام و نشان تجاری و توجهات خرید مشتری برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان نامه درج نمی شود (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل […]
فهرست مطالب:
1-1- مقدمه 3
1-2- بیان مسأله 3
1-3 اهمیت و ضرورت انجام تحقیق 5
1-4- اهداف تحقیق 6
1-4-1- اهداف اصلی 6
1-4-2- اهداف فرعی 6
1-5- فرضیه های تحقیق 7
-6-1 روش شناسی تحقیق …………………………………………………………………………………………………………………………….8
1-6- 1- مدل مفهومی تحقیق……………………………………………………………………………………………………………8
1-6-2- روش ها و ابزار گردآوری داده ها 9
1-6-4- روش ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده ها 10
1-7- تعریف واژها و اصطلاحات فنی…………………………………………………………………………………………………….11
2-1- ادبیات موضوعی تحقیق ………………………………………………………………………………………………………………14
2-1-1- مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………….14
2-1-2- تعریف……………………………………………………………………………………………………………………………………14
2-1-3- ارزش نام و نشان تجاری………………………………………………………………………………………………..16
2-1- 4- دلایل اطمینان مصرف کننده به نام و نشان تجاری ………………………………………………………….17
2-1- 5- ویژگیهای مطلوب هر نام تجاری……………………………………………………………………………………………18
2-1-8- گسترش دامنه محصول 20
2-1- 25- خدمت 40
2-1-26-4- اجزای اصلی کیفیت 45
2-1-27- 2- طبقه بندی اعتماد 48
2-1-28- رضایتمندی مصرف کننده 54
2-1-28-1- ابعاد رضایتمندی مشتری 56
2-1-28- 2- مدل های شکل گیری رضایتمندی مشتری 57
2-1-28-3- تأمین رضایتمندی مصرف کننده گان و مزایای آن 58
2-1-29- 4- طبقه بندی وفاداری براساس دومتغیر نگرش ورفتار 67
2-1-30- ارزش مشتری 70
2-2- پیشینه تحقیق ……………………………………………………………………………………………………………………79
2-2-1- تحقیقات انجام شده ……………………………………………………………………………………………82
3-1- مقدمه 85
3-2-3- ابزار گردآوری اطلاعات 86
3-3- روایی و پایایی ابزار تحقیق 87
3-3-1- پایایی ابزار سنجش 88
فصل چهارم: نتایج
4-1- مقدمه 91
4-2- پایایی ابزار سنجش ……………………………………………………………………………………………………………………….92
4-4-1-4- وضعیت متغیر اعتماد 109
4-4-1-5- وضعیت متغیر رضایتمندی 110
4-4-1-6- وضعیت متغیر خودانگاره 111
4-4-2- تحلیل عاملی تأییدی 114
4-4-2-1- ارزیابی بخش اندازه گیری مدل 114
4-4-2-1-1- تحلیل عاملی متغیر کیفیت 115
4-4-2-1-4-تحلیل عاملی متغیر اعتماد 124
4-4-2-1-5- تحلیل عاملی متغیر رضایتمندی 127
4-4-2-1-6- تحلیل عاملی متغیر خودانگاره 130
4-4-2-1-7- تحلیل عاملی متغیر تعلق 133
4-3-3-1- آزمون فرضیه های تحقیق 142
4-3-3-2- تحلیل ضریب R2 147
5-1- مقدمه 149
5-2- نتیجه گیری فرضیه ها 149
5-4- پیشنهادات مبتنی بر یافته های تحقیق 158
5-5- پیشنهادات به محققین آینده 159
فهرست منابع انگلیسی 160
فهرست منابع فارسی 162
ضمائم 163
چکیده انگلیسی 181
جدول 4-8- اشتراکات متغیراعتماد 97
جدول 4-10- اشتراکات متغیر رضایتمندی 99
جدول 4-12- اشتراکات متغیر خودانگاره 100
جدول 4-17- توزیع فراوانی مربوط به جنسیت پاسخ دهندگان 104
جدول 4-18- توزیع فراوانی مربوط به سن پاسخ دهندگان 104
جدول 4-19- توزیع فراوانی مربوط به وضعیت تحصیلی پاسخ دهندگان 105
جدول 4-37- ضرایب مسیر، آماره t و ضریب تعیین فرضیه اول(متغیر وابسته: اعتماد) 142
جدول 4-38- ضرایب مسیر، آماره t و ضریب تعیین فرضیه دوم (متغیر وابسته: اعتماد) 142
جدول 4-39- ضرایب مسیر، آماره t و ضریب تعیین فرضیه سوم(متغیر وابسته: اعتماد) 143
جدول 4-40- ضرایب مسیر، آماره tو ضریب تعیین فرضیه چهارم(متغیر وابسته: رضایتمندی) 143
جدول 4-41- ضرایب مسیر، آماره t و ضریب تعیین فرضیه پنجم(متغیر وابسته: رضایتمندی) 143
جدول 4-42- ضرایب مسیر، آماره t و ضریب تعیین فرضیه ششم(متغیر وابسته: رضایتمندی) 144
فهرست اشکال
شکل 1-1- مدل مفهومی تحقیق 8
شکل 2-1- طبقه بندی وفاداری بر اساس دومتغیر نگرش و رفتار 68
شکل 4-4- مدل اصلاحی همبستگی بین متغیر و شاخص های کیفیت خدمات در حالت معناداری 118
شکل 4-13- مدل همبستگی بین متغیر و شاخص های کیفیت اعتماد در حالت استاندارد 125
شکل 4-14- مدل همبستگی بین متغیر و شاخص های کیفیت اعتماد در حالت معناداری 125
شکل 4-15- مدل اصلاحی همبستگی بین متغیر و شاخص های کیفیت اعتماد در حالت استاندارد 126
شکل 4-16- مدل اصلاحی همبستگی بین متغیر و شاخص های کیفیت اعتماد در حالت معناداری 127
شکل 4-17- مدل همبستگی بین متغیر و شاخص های کیفیت رضایتمندی در حالت استاندارد 128
شکل 4-18- مدل همبستگی بین متغیر و شاخص های رضایتمندی در حالت معناداری 128
شکل 4-19- مدل اصلاحی همبستگی بین متغیر و شاخص های رضایتمندی در حالت استاندارد 129
شکل 4-20- مدل اصلاحی همبستگی بین متغیر و شاخص های رضایتمندی در حالت معناداری 130
شکل 4-21- مدل همبستگی بین متغیر و شاخص های خودانگاره در حالت استاندارد 131
شکل 4-22- مدل همبستگی بین متغیر و شاخص های خودانگاره در حالت معناداری 131
شکل 4-23- مدل اصلاحی همبستگی بین متغیر و شاخص های خودانگاره در حالت استاندارد 132
شکل 4-24- مدل اصلاحی همبستگی بین متغیر و شاخص های خودانگاره در حالت معناداری 133
شکل 4-26- مدل همبستگی بین متغیر و شاخص های تعلق در حالت معناداری 135
شکل 4-28- مدل اصلاحی همبستگی بین متغیر و شاخص های تعلق در حالت معناداری 136
شکل 4-31- مدل اصلاحی در حالت استاندارد 139
شکل 4-32- مدل اصلاحی اعداد معناداری 139
شکل 4-33- مدل در حالت استاندارد 140
شکل 4-34- مدل اعداد معناداری 140
- ۹۶/۰۴/۱۶



The MBOX Token
SaudiArabia
CaitlinLong
Winding Down
How-to Guides
arkinvestmentmanagment
Basisrisk
Algorithmics
FTSE100
JayClayton
Raiden Network
HI Price ( HI )
Exchanges
Mining Rewards
BitcoinMiner
ConsenSys
Ledger
ALGO EUR
Basistrading
Digitalassets
International
Protiviti
Blockchain
SpeedyTrial
Giá NEM ( XEM )
Composable Token
BTC CNY
ETH USD
IceClearCredit
MartyBent
BitcoinATM
Fueloil
DBSBank
Crypto Casey
Regulation
ManGroup
Conferences
BGCPartners
Pricerisk
California
Mining Rig
Tier1capital
ETH NZD
Metatransaction
ErisExchange
Swedbank
Relativevalue
Keylogger
Euroclear
Investmentbanks
SLP GBP
Lido Finance
Unchainedcapital
Terrorism
What Is Web 3.0?
SKILL CHF
ERC-721
Secure Element
LTC ZAR
Venture Capital
MonetaryPolicy
SHIB BCH
SouthAfrica