عنوان کامل پایان نامه : بررسی رابطه بین تبلیغات تلویزیونی بر رفتار مصرف کنندگان درفرایند تصمیم خرید خودرو قسمتی از متن پایان نامه : تمهیدات تبلیغ با ذکر این واقعیت و برای رسیدن به یک برنامهریزی هدفمند در یک پیام بازرگانی باید تمهیداتی در نظر گرفته شود. تمهیدات تبلیغ ابعادی است که بر مبنای … ادامه خواندن رفتار خریداران در هنگام فرآیند تصمیم خرید خودرو.-دانلود پایان نامه مدیریت
رشته مدیریت حسابداری حقوق اقتصاد روانشناسی برق عمران صنایع کامپیوتر مواد شیمی پلیمرو ..
1) قاعده تکرار
6) قاعده مخاطب قرار دادن گروههای سنی پایین.
– جاذبه منبع
– اطلاعات و دانش کافی
– شناخت دقیق افکار عمومی
– اعتماد به نفس
– شناخت ابزار و امکانات ارتباطی
– آینده نگری.
– کارکرد فروش کالا و خدمات
– کارکرد ایجاد اشتغال
– کارکرد گسترش تولید و خدمت دهی
– کارکرد آگاهی دهی و اطلاع رسانی
– کارکرد تشویق امنیت و آرامش
– کارکرد معرفی کیفیت بالاتر و مطلوب تر
اهداف تحقیق:
- ۹۶/۰۱/۰۸