عنوان کامل پایان نامه : بررسی رابطه بین تبلیغات تلویزیونی بر رفتار مصرف کنندگان درفرایند تصمیم خرید خودرو قسمتی از متن پایان نامه : دسته بندی بر اساس منابع اقتصادی مخاطبان دسته بندی تجاری نوعا” بر پایه منابع اقتصادی مصرف کنندگان، مانند درآمد سالانه که قدرت خرید آنان را معین می کند قرار دارد. … ادامه خواندن پایان نامه ارشد مدیریت:تلویزیونی برتشخیص مساله در فرایند تصمیم خرید خودرو
رشته مدیریت حسابداری حقوق اقتصاد روانشناسی برق عمران صنایع کامپیوتر مواد شیمی پلیمرو ..
- اقناع، وقتی که فرد به نگرش مثبت یا منفی دربارۀ نوآوری دست می یابد؛
اهداف تحقیق:
- ۹۶/۰۱/۰۸