۱-۶-۲–۱۰. بازاریابی مستقیم: هدف از بازاریابی مستقیم در این پژوهش سنجش تاثیر بازاریابی از طریق پست الکترونیکی و ارسال نامه پستی بر خرید است.
۱-۶-۲–۱۱. نمایشگاههای تخصصی: منظور از نمایشگاههای تخصصی نمایشگاههای کتاب در تهران و سایر شهرها که به صورت سالانه برگزار میشود .
۱-۶-۲–۱۲. قیمت: در این پژوهش بررسی خواهد شد که آیا ارزانی و گرانی کتب کودک و نوجوان در خرید تاثیر دارد.
۱-۶-۲–۱۳. توزیع: در این پژوهش بررسی میشود که آیا سهولت دسترسی در خرید تاثیر دارد.
۱-۶-۲–۱۴. کیفیت: در حیطه کیفیت کتب کودک و نوجوان به بررسی تاثیر اصلیترین عوامل کیفیت که عامل جاذب در کتب کودک و نوجوان نیز می تواند باشد (مانند رنگ، قطع، کیفیت کاغذ، محتوا و .) بر خریدپرداخته شده است .
تعداد صفحه :۱۳۲
قیمت :۳۷۵۰۰ تومان
سایت های دیگر :
دانلود متن کامل پایان نامه های ارشد |
دانلود پایان نامه های ارشد |
دانلود فایل پایان نامه ها و مقالات دانشگاهی |
- ۹۹/۰۲/۱۷