دانلود پایان نامه های دانشگاه ها

دانلود متن کامل با فرمت ورد- پایان نامه های دانشگاه ها

دانلود پایان نامه های دانشگاه ها

دانلود متن کامل با فرمت ورد- پایان نامه های دانشگاه ها

دانلود متن کامل با فرمت ورد- پایان نامه های دانشگاه ها
همه رشته ها : مدیریت حقوق روانشناسی حسابداری برق عمران کامپیوتر روانشناسی حسابداری مدیریت ادبیات تاریخ فلسفه فقه الهیات

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

2-7-بهره وری منابع انسانی: 25

2-7-1- مدل های اندازه گیری بهره وری منابع انسانی.. 26

2-7-2-عوامل موثر بر بهره وری نیروی انسانی : 28

2-8-ارزیابی عملکرد سازمان. 31

2-8-1-تعاریف (ارزیابی عملکرد) 32

2-8-2-ضرورت و اهمیت ارزیابی عملکرد. 33

2-8-3-ویژگی های نظام ارزیابی عملکرد سازمانی کارآمد. 34

2-8-4-دیدگاه های سنتی و نوین در ارزیابی عملکرد. 36

2-8-5-مدل های ارزیابی عملکرد. 36

2-8-6-رویکردهای تک بعدی سیستم‌های سنجش عملکرد. 39

2-8-6-1- حسابداری منابع انسانی: 39

2-8-6-2- ارزش افزوده‌ی اقتصادی.. 40

2-8-6-3- مدل هزینه یابی بر مبنای فعالیت: 42

2-8-6-4- سرمایه فکری: 42

2-9- کارت امتیازی متوازن : 45

2-9-1- معرفی کارت امتیازی متوازن: 45

2-9-2- اهداف کارت امتیازی متوازن. 47

 

 

2-9-3- معرفی وجوه کارت امتیازی متوازن: 47

2-9-3-1- وجه مالی.. 48

2-9-3-2- وجه مشتری.. 48

2-9-3-3- وجه فرایندهای داخلی : 49

2-9-3-4- وجه یادگیری و رشد. 49

2-9-4-روابط علی و معلولی موجود بین کارت امتیازی متوازن: 49

2-9-10- طراحی کارت امتیازی متوازن. 50

2-9-10-1- مراحل طراحی کارت امتیازی متوازن در سازمان. 50

2-9-10-1-3- تعریف  دسته‌بندی شاخص‌ها: 53

2-9-11-مدل های ارزیابی عملکرد سازمانی : 57

2-9-11-1-مدل تعالی سازمانی : 58

2-9-11-2- مدل تعالی سازمانی اروپا 58

2- استراتژی.. 64

3- کارکنان. 66

4- شراکت‌ها و منابع. 69

5- فرآیندها، محصولات و خدمات.. 71

6- نتایج مشتری.. 74

7- نتایج کارکنان. 76

8- نتایج جامعه. 77

9- نتایج کلیدی.. 79

 

 

2-9-11-3- مدل دمینگ… 80

2-10- بخش دوم : پیشینه تحقیق. 81

2-11-بخش سوم: الگوی مفهومی پژوهش… 86

2-12- مدل مورد استفاده در تحقیق : 98

2-13-بخش چهارم : مدل و چارچوب نظری تحقیق. 98

فصل سوم روش شناسی تحقیق. 102

3-1- مقدمه. 103

3-2- روش شناسی تحقیق. 104

3-2-1- تقسیم بندی انواع تحقیق برحسب هدف: 104

3-2-2- روش تحقیق حاضر: 104

3-3 مراحل اجرای تحقیق. 105

3-4 متغیرهای تحقیق. 106

3-5 جامعه آماری و حجم نمونه. 108

3-6-ابزار اندازه گیری.. 108

3-7- تکنیک مورد استفاده در تحقیق: 109

3-7-1- تصمیم گیری چند معیاره 109

3-7-2- فرآیند تحلیل سلسله مراتبی.. 113

3-7-3-  اصول فرآیند تحلیل سلسله مراتبی.. 115

3-7-4- مدل فرایند تحلیل سلسله مراتبی.. 115

فصل چهارم تجزیه و تحلیل داده ها 120

 

 

4-1مقدمه : 120

4-2-مشخصات دموگرافیک جامعه. 121

4-2-1: پست سازمانی پاسخ دهندگان. 121

4-2-2: سن پاسخ دهندگان. 122

4-3- سطح تحصیلات پاسخ دهندگان. 123

4-2-4: سابقه کاری پاسخ دهندگان. 124

4-3- اجرای فرآیند تحلیل سلسله مراتبی.. 125

4-3-1- رتبه بندی شاخص های کارت امتیازی متوازن. 126

4-3-2- رتبه بندی معیارهای 9 گانه در مدل تلفیقی.. 128

4-3-3- رتبه بندی زیر معیارهای 27 گانه در مدل تلفیقی.. 131

4-3-3-2- رتبه بندی معیار و زیر معیارهای راهبرد در مدل تلفیقی.. 144

4-3-3-3- رتبه بندی معیار و زیر معیارهای کارکنان در مدل تلفیقی.. 155

4-3-3-4- رتبه بندی معیار و زیر معیارهای نتایج کارکنان در مدل تلفیقی.. 168

4-3-3-5- رتبه بندی معیار و زیر معیارهای مشارکت  در مدل تلفیقی.. 171

4-3-3-6- رتبه بندی معیار و زیر معیارهای فرایند ها  در مدل تلفیقی.. 184

4-3-3-7- رتبه بندی معیار و زیر معیارهای نتایج مشتری در مدل تلفیقی.. 193

4-3-3-8- رتبه بندی معیار و زیر معیارهای نتایج جامعه  در مدل تلفیقی.. 195

4-3-3-9- رتبه بندی معیار و زیر معیارهای نتایج کلیدی عملکرد  در مدل تلفیقی.. 198

5-3-2-نتایج مقایسات زوجی شاخص ها  و رتبه بندی آن ها 200

فصل پنجم نتیجه گیری و پینهادات.. 212

 

 

5-1- مقدمه: 213

5-2- خلاصه روش شناسی تحقیق. 213

5-3- جمع بندی نتایج تحقیق: 214

5-3-1-ویژگی های دموگرافیک جامعه. 214

5-3-2-نتایج مقایسات زوجی شاخص ها  و رتبه بندی آن ها 215

5-4-پیشنهادات.. 227

فهرست منابع فارسی.. 231

فهرست منابع لاتین. 236

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست جداول

جدول                                                                                               صفحه

جدول 2-1: مقایسه انواع بهره وری  17

جدول 2-2 : الگوهای متداول ارزیابی و مدیریت عملکرد 37

جدول 2-3 : مقایسه سیستم های سنتی و مدرن ارزیابی عملکرد 39

جدول 2-4 : مقایسه بین مدل تعالی سازمانی اروپایی  و کارت امتیازی متوازن  87

جدول 2-5 : متغیرهای پژوهش در مدل تلفیقی  92

جدول 3-1 : مقایسه (ام ای دی ام)  و(ام او دی ام) 113

جدول 3-2 :  نمره گذاری شاخص های کیفی در AHP  115

جدول 3-3 : ارزش گذاری شاخص‌ها نسبت به هم  117

جدول 3-4 : شاخص تصادفی  119

جدول 4-1: فراوانی مطلق و نسبی پست سازمانی پاسخ دهندگان  121

جدول 4-2 : میزان سن پاسخ دهندگان  122

جدول 4-3: فراوانی مطلق و نسبی سطح تحصیلات پاسخ دهندگان  123

جدول 4-4: فراوانی مطلق و نسبی سابقه کاری پاسخ دهندگان  124

جدول4-5 :  نتایج مقایسات زوجی شاخص های کارت امتیازی متوازن  126

جدول4-6 :  نتایج مقایسات زوجی معیارهای مدل تعالی سازمان  129

جدول4-7 :  نتایج مقایسات زوجی شاخص های کارت امتیازی متوازن  132

جدول4-8 :  نتایج مقایسات زوجی زیر معیار تدوین ماموریت  و تعهد عملی(معیار رهبری) 134

جدول4-9 :  نتایج مقایسات زوجی زیر معیارهای پایش و هدایت سیستم (معیار رهبری) 136

 

 

جدول4-10 :  نتایج مقایسات زوجی زیر معیار همکاری رهبران با ذینفعان  (معیار رهبری) 138

جدول4-11 :  نتایج مقایسات زوجی زیر معیار توسعه فرهنگ تعالی  (معیار رهبری) 140

جدول4-12 :  نتایج مقایسات زوجی زیر معیار مدیریت تحولات سازمانی  (معیار رهبری) 142

جدول4-13 :  نتایج مقایسات زوجی زیر معیارهای راهبرد 145

جدول4-14 :  نتایج مقایسات زوجی زیر معیارهای راهبرد 147

جدول4-15 :  نتایج مقایسات زوجی زیر معیارهای راهبرد 149

جدول4-16 :  نتایج مقایسات زوجی زیر معیارهای راهبرد 151

جدول4-17 :  نتایج مقایسات زوجی زیر معیارهای راهبرد 153

جدول4-18 :  نتایج مقایسات زوجی زیر معیارهای کارکنان  156

جدول4-19 :  نتایج مقایسات زوجی زیر معیارهای همسویی برنامه کارکنان وسازمان  158

جدول4-20 :  نتایج مقایسات زوجی زیر معیارهای توسعه دانش و توانمندی کارکنان  160

جدول4-21 :  نتایج مقایسات زوجی زیر معیارهای توسعه توانمندی کارکنان  162

جدول4-22 :  نتایج مقایسات زوجی زیر معیارهای ارتباطات موثر سازمانی  164

جدول4-23 :  نتایج مقایسات زوجی زیر معیارهای تشویق و حمایت از کارکنان  166

جدول4-24 :  نتایج مقایسات زوجی زیر معیارهای کارکنان  169

جدول4-25 :  نتایج مقایسات زوجی زیر معیارهای مشارکت   172

جدول4-26 :  نتایج مقایسات زوجی زیر معیارهای مدیریت شرکا و تامین کنندگان  174

جدول4-27 :  نتایج مقایسات زوجی زیر معیارهای مدیریت منابع مالی  176

جدول4-28 :  نتایج مقایسات زوجی زیر معیارهای مدیریت تجهیزات و مواد 178

 

جدول4-29 :  نتایج مقایسات زوجی زیر معیارهای مدیریت تکنولوژی  180

جدول4-30 :  نتایج مقایسات زوجی زیر معیارهای مدیریت دانش    182

جدول4-31 :  نتایج مقایسات زوجی زیر معیارهای فرآیند  185

جدول4-32 :  نتایج مقایسات زوجی زیر معیارهای مدیریت فرآیندهای سازمانی  187

جدول4-33 :  نتایج مقایسات زوجی زیر معیارهای بازاریابی خدمات   188

جدول4-34 :  نتایج مقایسات زوجی زیر معیارهای توسعه خدمات   190

جدول4-35 :  نتایج مقایسات زوجی زیر معیارهای مدیریت خدمات   192

جدول4-36 :  نتایج مقایسات زوجی زیر معیارهای نتایج مشتری  194

جدول4-37 :  نتایج مقایسات زوجی زیر معیارهای نتایج جامعه 196

جدول4-38 :  نتایج مقایسات زوجی زیر معیارهای نتایج مالی  199

 

فهرست اشکال  

عنوان                                                                                               صفحه

شکل 2-1: الگوی مولفه های تبیین کننده مفهوم بهره وری (سلطانی ،1384). 20

شکل 2-2 : عوامل موثر داخلی و خارجی در بهره وری(قربان زاده، 1392) 24

شکل 2-3 : فرایند شکل گیری بهره وری سازمانی  25

شکل 2-4 : شکل  مسیر ایجاد ارزش در یک شرکت   43

شکل 2-5 مدل فرآیند ایجاد سیستم سرمایه فکری  44

شکل 2-6:  چارچوب اهداف و شاخص های چهار وجه  عملکرد سازمان  47

شکل 2-7 :  زنجیره ارتباط علی و معلولی بین شاخص های چهار وجه کارت امتیازی متوازن  50

شکل 2-8 : ساختار کلی کارت امتیازی  51

شکل 2-9 : شکل  وضعیت عملکردی حال و آینده سازمان  56

شکل 2-10 : شکاف موجود بین برنامه ریزی استراتژی و اجرای استراتژی  56

شکل 2-11: نمای کلی معیارهای مدل تعالی سازمانی اروپا (2010) 59

شکل 2 – 12 : هرم تعدیل یافته کانجی  81

شکل 2-13 : ابعاد الگوی بهره وری منابع انسانی بر اساس مدل تعالی سازمانی  91

شکل 2-14: تلفیق الگوی کارت امتیازی متوازن و الگوی تعالی سازمان از دیدگاه اولو و وتر  99

شکل 2-15 : مدل مفهومی پژوهش    101

شکل3-1: چرخه تحقیق  105

شکل 3-2 : نمایش سلسله مراتب یک مسئله تصمیم(منبع: مهرگان،1383،ص170). 116

شکل 4-1:  گراف فراوانی پست سازمانی پاسخ دهندگان  122

 

شکل 4-2 : میزان سن پاسخ دهندگان  123

شکل 4-3:  گراف فراوانی سطح تحصیلات پاسخ دهندگان  124

شکل 4-3:  گراف فراوانی سابقه کاری پاسخ دهندگان  125

شکل  4-1 : میزان وزن کلی هر یک از شاخص های کارت امتیازی متوازن  128

شکل  4-2 : میزان وزن نرمال شده هر یک از شاخص های کارت امتیازی متوازن  128

شکل  4-3 : میزان وزن کلی هر یک از 9 معیار مدل تعالی سازمان  130

شکل  4-4 : میزان وزن نرمال شده هر یک از 9 معیار مدل تعالی سازمان  131

شکل  4-5 : میزان وزن کلی زیر معیار های رهبری  133

شکل  4-6 : میزان وزن نرمال شده زیر معیارهای رهبری  134

شکل  4-7 : میزان وزن کلی زیر تدوین ماموریت  و تعهد عملی(معیار رهبری) 135

شکل  4-8 : میزان وزن نرمال شده تدوین ماموریت  و تعهد عملی(معیار رهبری) 136

شکل  4-9 : میزان وزن کلی پایش و هدایت سیستم (معیار رهبری) 137

شکل  4-10 : میزان وزن نرمال شده پایش و هدایت سیستم (معیار رهبری) 138

شکل  4-11 : میزان وزن کلی همکاری رهبران با ذینفعان  (معیار رهبری) 139

شکل  4-12 : میزان وزن نرمال شده همکاری رهبران با ذینفعان  (معیار رهبری) 139

شکل  4-13 : میزان وزن کلی توسعه فرهنگ تعالی  (معیار رهبری) 141

شکل  4-14 : میزان وزن نرمال شده توسعه فرهنگ تعالی  (معیار رهبر) 141

شکل  4-15 : میزان وزن کلی مدیریت تحولات سازمانی  (معیار رهبری) 143

شکل  4-16 : میزان وزن نرمال شده مدیریت تحولات سازمانی  (معیار رهبر) 143

شکل  4-17 : میزان وزن کلی زیر معیار های راهبرد 146

 

شکل  4-18 : میزان وزن نرمال شده زیر معیارهای راهبرد 146

شکل  4-19 : میزان وزن کلی زیر معیار های درک انتظارات ذینفعان (در معیار راهبرد) 148

شکل  4-20 : میزان وزن نرمال شده زیر معیارهای درک انتظارات ذینفعان(در معیار راهبرد) 148

شکل  4-21 : وزن کلی زیر معیار های شناسایی قابلیت های درونی  (در معیار راهبرد) 150

شکل  4-22 : وزن نرمال شده زیر معیار شناسایی قابلیت های درونی (در معیار راهبرد) 150

شکل  4-23 : میزان وزن کلی زیر معیار های بازنگری استراتژی  (در معیار راهبرد) 152

شکل  4-24 : میزان وزن نرمال شده زیر معیارهای بازنگری استراتژی (در معیار راهبرد) 152

شکل  4-25 : میزان وزن کلی زیر معیار های پیاده سازی استراتژی ها  (در معیار راهبرد) 154

شکل  4-26 : وزن نرمال شده زیر معیارهای پیاده سازی استراتژی ها (در معیار راهبرد) 154

شکل  4-27 : میزان وزن کلی زیر معیار های کارکنان  157

شکل  4-28 : میزان وزن نرمال شده زیر معیارهای کارکنان  157

شکل  4-27 : میزان وزن کلی زیر معیار همسویی برنامه کارکنان وسازمان (معیار کارکنان) 159

شکل  4-28 : وزن نرمال شده زیر معیار همسویی برنامه کارکنان وسازمان (در معیار کارکنان) 159

شکل  4-27 : میزان وزن کلی زیر معیار توسعه دانش و توانمندی کارکنان (معیار کارکنان) 161

شکل  4-28 : وزن نرمال شده زیر معیارتوسعه دانش و توانمندی کارکنان (در معیار کارکنان) 161

شکل  4-31 : میزان وزن کلی زیر معیار توسعه توانمندی کارکنان  (معیار کارکنان) 163

شکل  4-32 : وزن نرمال شده زیر معیار توسعه توانمندی کارکنان  (در معیار کارکنان) 163

شکل  4-33 : میزان وزن کلی زیر معیار ارتباطات موثر سازمانی  (معیار کارکنان) 165

شکل  4-34 : وزن نرمال شده زیر معیارهای ارتباطات موثر سازمانی  (در معیار کارکنان) 165

شکل  4-35 : میزان وزن کلی زیر معیار تشویق و حمایت از کارکنان  (معیار کارکنان) 167

 

شکل  4-36 : وزن نرمال شده زیر معیار تشویق و حمایت از کارکنان  (در معیار کارکنان) 167

شکل  4-37 : میزان وزن کلی زیر معیار نتایج کارکنان (معیار کارکنان) 170

شکل  4-38 : میزان وزن نرمال شده زیر معیارهای نتایج کارکنان (در معیار کارکنان) 170

شکل  4-39 : میزان وزن کلی زیر معیار های مشارکت   173

شکل  4-40 : میزان وزن نرمال شده زیر معیارهای مشارکت   173

شکل  4-41 : وزن کلی زیر معیار مدیریت شرکا و تامین کنندگان(در معیار مشارکت) 175

شکل  4-42 : وزن نرمال شده زیر معیار مدیریت شرکا و تامین کنندگان(در معیار مشارکت) 175

شکل  4-43 : میزان وزن کلی زیر معیار مدیریت منابع مالی  (در معیار مشارکت) 177

شکل  4-44 : میزان وزن نرمال شده زیر معیارهای مدیریت منابع مالی  (در معیار مشارکت) 177

شکل  4-45 : میزان وزن کلی زیر معیار مدیریت تجهیزات و مواد   (در معیار مشارکت) 179

شکل  4-46 : وزن نرمال شده زیر معیار مدیریت تجهیزات و مواد   (در معیار مشارکت) 179

شکل  4-47 : میزان وزن کلی زیر معیار مدیریت تکنولوژی  (در معیار مشارکت) 181

لینک دانلود :

پایان نامه بهبود عملکرد سازمانی با ارزیابی شاخص سازمانی
  • ۹۸/۰۶/۰۱
  • admin admin
Cryptography Entrepreneurs Centralbanks Symbol
 از کرم گریم سفید کننده صورت چگونه استفاده کنیم
 راهنمای خرید لباس عروس
   

با این حال، بازده استیبل کوین بستگی داردروی سکه انتخابی و نوع سپرده شما.

Mortgagefraud HMTreasury Venturecapital Ethereum MXC 価格 ( MXC ) Contagion PieterWuille Relativevalue What Is a DAO? Gas Price Metatransaction John Adler BitcoinETF Deflation Token Swap 1hr Accounting Token SHIB CAD Requests jackmallers AdairTurner   The MBOX Token SaudiArabia CaitlinLong Winding Down How-to Guides arkinvestmentmanagment Basisrisk Algorithmics FTSE100   JayClayton Raiden Network HI Price ( HI ) Exchanges Mining Rewards BitcoinMiner ConsenSys Ledger ALGO EUR Basistrading Digitalassets International Protiviti Blockchain SpeedyTrial Giá NEM ( XEM ) Composable Token BTC CNY ETH USD IceClearCredit MartyBent BitcoinATM Fueloil DBSBank Crypto Casey Regulation ManGroup Conferences BGCPartners Pricerisk California Mining Rig هدایای تبلیغاتی Tier1capital ETH NZD Metatransaction ErisExchange Swedbank Relativevalue Keylogger   Euroclear Investmentbanks SLP GBP Lido Finance Unchainedcapital Terrorism What Is Web 3.0? SKILL CHF ERC-721 Secure Element LTC ZAR Venture Capital MonetaryPolicy SHIB BCH SouthAfrica

RiskMetrics Recession Investing XMR RUB Cryptoasset GoldmanSachs Relativevalue

SLP PHP Spot Trading

 

FTSERussell

آلیاژ های پلیمری مفهوم اعتماد اجتماعی دعوی تصرف عدوانی مقدار مدعی به افزایش محافظه کاری سود بازارگرایی حقوق موضوعه ایران ارزیابی مالی غیرسندرمی تاپسیس تفکر انتقادی عدم تقارن زمانی سود اسید پاشی حقوق بین الملل محیط زیست چک تضمین شده آموزش گروهی فرهنگ اشتغال بانوان رادیولوژی سیستم دسته‌بند فازی کانون بانکها ضابطان دادگستری کمبود توجه مسئولیت اجتماعی فریقین از هم گسیختگی خانوادگی نشانگان روانشناختی منابع سازمان روان شناسی تمرین مقاومتی جو سازمانی سیاست جنائی تقویت روحیه کارآفرینی تغییر جنسیت بیزین دینامیک چرخش اجباری یاد داری اختلال سلو پروانه کسب چرخه عمر شرکت­ها والدین معتاد شرط صفت مصارف روستایی تجارت الکترونیکی ارزش کالا جنس مخالف عروق کرونری ورشکستگی مالی خلاقیت کارکنان دانش بومی Fair Ness توسعه انسانی معیارهای ریسک نقدینگی توسعه سیاسی برائت از جرایم اراضی بایر مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی صادرات مصنوعات بازار‌گرائی دلالت های اخلاق نوسانات سود شرکت ها جبران خسارت ناشی از جرم قاعده احسان جریانات نقدی سب رهبری کشف دانش افزوده اقتصادی نرخ موثر مالیات سند رسمی مالکیت ضریب واکنش سود کیفر حبس رسالت مطبوعات اجتماع مدار هالت وینترز محل سکونت تحقیق رشته کامپیوتر ریزماهواره ادراک زمان مدیریت پروژه قوانین حضانت قوانین فعلی بافت های شهری یکپارچه سازی اعتماد فعل زیانبار تعقیب اثر بخشی مدارس آزادی عمل مدل EFQM تقوای خدمت تحلیل رفتار خرید مشتری رافع وصف متخلفانه AHP- TOPSIS مدت عده طلاق مسئولیت کیفری غذادهی مجدد نیازمندی‌های عملیاتی نادر خاکی جرایم خانوادگی بهره هوشی پرچم رسمی ایران روش TOPSIS عملکرد سازمانهای خصوصی ژن هورمون خالص دارایی منابع زغال سنگ مزایده ژیروسکوپ علل عدم توسعه بیمه های اشخاص صادق هدایت زنان شاغل نظریه عقل عملیات مالی درشت دانه سینمای ایران اسناد خزانه آموزش علمی شیوه های جبران خسارت درآمد کافی خوداتکایی علل سرقت جذب دانش خواص اپتیکی حقوق اشخاص گزینش گری در دین تصمیمگیری تعهدسازمانی رژیم تحریم دادرسی افتراقی ژئوفیزیک مؤلفه های انگیزش تحصیلی کمیسیون نظارت ارشد ها استرس زدایی ریسک های زنجیره سیستمهای چند عامله مدیریت صنعتی پایانه های تحریر ترکه مؤسسات فرهنگی جایگاه بورس کرامت انسانی متغیرهای زیست شناختی کیفر تکمیلی تحلیل پایداری تونل وثیقه های مدنی اوراق بهادار توانمندسازی اقتصادی سیل مدیریت کیفیت فراگیر در آموزش مدل سروکوال مطالعه تطبیقی حقوق داده کاوی شیوه شناختی- رفتاری خودکنترلی تعیین مجازات سود مشمول مالیات بیوتکنولوژی کشاورزی خودمدیریتی شرکت مختلط سهامی زندگی روستاییان شیلات ایستگاه‌های آتش‌نشانی ویل دعاوی سرمایه شرکت های پذیرفته شده تنش شوری مجرمین خطرناک ملاک تعیین قیمت سازه چوب افزایش بهره‌وری تحقیق رشته مدیریت ارتکاب جـرم اعتبار رشد چند حسگری درآمد اختصاصی بررسی تجربی DEMATEL رشد عملکرد سیستم بانکی سازمان دامپزشکی تحجیر شرایط احساسی تصویر برند حسین کرد سوانح طبیعی بانکداری آنلاین مدیریت کلاس عملکردنواوری تقارن اطلاعاتی توسعه گردشگری شرکت های سهامی عام تفاله انگور مواد اپیوئیدی ارشد نرم افزار مرتع داری قراردادهای بیمه کالای امانی مزیت رقابتی جذب مشتریان حق مرغوبیت سطوح دانشی نوع قلمه استراتژی های بازاریابی فسخ تکرار جرم زندگی کاری شخصیت بزهکار روش بدیعه پردازی ضمان درک رفتارهای شهروندی محصورسازی مستخدم رسمی احیای زمین مدلول عقد قرار موقوفی سیاست تقسیم سود نسبت پرداخت سود حفظ مشتری بازاریابی ارتباطی مدیریت مسکن رویکرد ارتباطی ستیر حکم نهایی مدیریت تجارت عوامل گذار آمیخته سطح بلوغ الکترونیک علوفه‏ ای موانع خلاقیت فردی فرض ثلث ترکه نانو کامپوزیت ها اضطراب سلامت تورم قوانین کیفری مولفه‌های خلاقیت سازگاری عاطفی ارزیابی توانها عزل وکیل تنوع فرهنگی سازمان دولتی دینامیکی دیوان بین المللی بارگیری و تخلیه آموزش مدارا ارشد حقوق انتظارات جنسی ریسک قابل پذیرش وسواس مذهبی سود سهام نقدی بانک مسکن سازمان ذوب آهن اختلال هویت جنسی ارشد کامپیوتر نگرش والدین تلفن همراه سازمانهای ایرانی آدیپوکاین مددکاری فزون‌کنشی بزرگ‌سال BMI افشای اطلاعات مالی دندانپزشکی رفتار مصرف کنندگان اختلافات گروه های تکفیری پروژه های تحقیق ارشد فیزیک تاخیرات پروژه فرصت های کارآفرینانه نسب وارث نقش جنسی تحصیلات کلاسیک سود بازرگانی ارائه مدل عملکرد برند بیوفیزیک ساختار های مالکیت کارخانجات ریسندگی و بافندگی جوجه های نر مدل سازی مدیریت متن کامل کامپیوتر عوارض نوسازی استراتژیهای لان سنجش و آموزش موانع اداری کودکان مبتلا سندرم داون تحلیل رفتار ژئوپولیتیکی رشد اجتماعی بیمه تامین اجتماعی مشکلات تحصیلی حرکت نیترات انعطاف پذیری شناختی روانپزشکی هیدروپونیک مردسالاری مواد مخدر توابع شکافت ورزش شهروندی رضایت جنسی اهدای جنین نکاح منقطع رفتارمسالمت آمیز تدریس اثربخش سودآوری شعب بانک انسان شناسی عدالت توزیعی رتباطات سازمانی عدم قطعیت اطلاعات سرمایه روانشناختی تنگدستی مالی سبک مشارکتی آنالیز اجزای اصلی(PCA)